سوریه برای سوریه تصمیم می‌گیرد/16

بیعت با انگشتان آبی

در حالی انتخابات ریاست جمهوری سوریه صبح امروز در سرتاسر این کشور آغاز شد که حضور مردم در پای صندوق های رای چشمگیر و شگفت انگیز بوده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به سوریه؛ اولین انتخابات چندحزبی ریاست جمهوری سوریه، از ساعت 7 صبح امروز سه شنبه 13 خرداد در سرتاسر این کشور آغاز شده است.براساس این گزارش، شعبات اخذ رای که عموما به خاطر مسائل امنیتی در اماکن سرپوشیده مستقر شده، شاهد تجمع و حضور گسترده سوری ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.

شعبات اخذ رای همچون شعبه وزارت اوقاف، شعبه وزارت گردشگری، شعبه کتابخانه ملی اسد، شعبه مستقر در کمیته عالی قضایی انتخابات، شعبه مستقر در مجلس ملی سوریه و .... از جمله شعباتی هستند که به اخذ رای از سوری ها می پردازند.

مردم سوریه اعم از شیعه و سنی، دروزی و مسیحی، زن و مرد همه و همه در پای صندوق های رای شرکت کردند.

مهمترین چیزی که در پای شعبات اخذ رای به چشم می‌خورد، انگشتان آبی رنگی است که به جوهر هر رنگ آغشته شده است. این رنگ طبق گفته رئیس کمیته عالی قضایی انتخابات ماندگاری بالایی دارد و به منظور جلوگیری از حضور مجدد رای دهندگان در شعبات رای است.در شعبه اخذ رای مستقر در کتابخانه ملی اسد مردم با در دست داشتن پلاکاردهای بشار اسد به شادمانی پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار