با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

کلنگ زنی پژوهشگاه ملی ربع رشیدی و ساختمان اداری مرکز آموزشی درمانی الزهراء(س) در تبریز

پژوهشگاه ملی ربع رشیدی تبریز با حضور آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، نمایندگان مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس و جمعی از مسئولین به زمین زده شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، کلنگ پژوهشگاه ملی ربع رشیدی تبریز با زیر بنای 30 هزار متر مربع و با عرصه 10 هکتار شامل 16 طبقه پژوهشکده علوم پزشکی و بالینی، 11 طبقه پژوهشکده علوم دارویی، 7 طبقه پژوهشکده علوم و فناوری های پیشرفته پزشکی و با 120 آزمایشگاه تحقیقاتی ظهر امروز در محل ساری زمین، به زمین زده شد.

براساس این گزارش، همچنین طی مراسمی کلنگ احداث ساختمان اداری مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) با حضور وزیر بهداشت، استاندار، رییس دانشگاه و جمعی از نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی کلنگ احداث ساختمان اداری مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) به زمین زده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم با ابراز خشنودی از مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی در این زمینه گفت: دستیابی به اهداف سلامت با مشارکت مردم میسر می شود و امروز خیرین نیز به این نتیجه رسیدند که باید در عرصه سلامت به صحنه بیایند.

دکتر محمد حسین صومی با قدردانی از حضور بیست ساله خیرین در کنار دانشگاه  علوم پزشکی تبریز گفت: من به خاک پای همه انسانهای بزرگواری که در این زمینه زحمت کشیده اند بوسه می زنم و هرآنچه در توان دارم به کار خواهم گرفت تا از امانتی که به ما سپرده اند به نحو احسن بهره برداری نماییم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار