احزاب در هفته‌ای که گذشت؛

از تکذیبیه ورود "شیخ میانه‌رو" در فعالیت انتخاباتی تا لغو تجمع "حاما" مقابل ساختمان وزارت خارجه

سرخط و مشروح مهمترین خبرهای حوزه احزاب را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، مجله سیاسی احزاب طی این هفته را با عناوینی خبری چون، تکذیبیه ورود "شیخ میانه‌رو" در فعالیت انتخاباتی، حضور رئیس بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس چشم‌انداز توسعه چین، برگزاری همایش توسط احزاب اصلاح‌طلب، رونمایی از آرم جدید سازمان جوانان حزب اسلامی کار، لغو تجمع حزب اراده ملت ایران در حمایت از دیپلماسی، قطعیت نقش هاشمی در پیروزی دکتر روحانی از زبان محمد هاشمی و ...مطالعه کنید.

باهنر: تکذیب ورود "ناطق نوری" در فعالیت روشن انتخاباتی/ برخی با فرستادن "ناطق" به مرز اصلاح‌طلبی از حافظه تاریخی ملت چشم‌پوشی می‌کنند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر کسی بخواهد ناطق نوری را خط کشی کند و یا در مرز اصلاح‌طلبی بفرستد، چشم پوشی به حافظه تاریخی ملت ایران است.



یادها و یادداشت‌هایی از زندگی امام خمینی(ره)/حکم دینی امام(ره) به پسری که پدرش اجازه اقامه نماز در منزل را به وی نداده بود

در تاریخ 62/10/26 نوجوانی سوال کرده بود که پدرش فردی لاابالی و بی دین است و به او گفته که من راضی نیستم که در منزل من، نماز بخوانی! آیا پدر چنین حقی دارد و تکلیف او چیست؟ امام(ره) فرمودند: غلط کرده است، برود نماز بخواند، اشکال ندارد.

ترقی: بی‌شک اگر آمریکا دخالت نکند کشورهای خاورمیانه از واگرایی به همگرایی خواهند رسید

رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس چشم انداز توسعه و کشف فرصتهای همکاری چین و کشورهای آسیایی – آفریقایی (wana) در شهر yiwu چین به بیان مطالب و نظرات حزب موتلفه اسلامی در این اجلاس پرداخت.

سالاری: همایش حزب همبستگی با عنوان "نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال"برگزار می شود

عضو شورای عالی حزب همبستگی ایران اسلامی از برگزاری همایشی تحت عنوان "نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال" در روز پنچشنبه 22 خرداد ماه خبر داد.

سجادی: 2 حزب دیگر در آستانه پیوستن به جبهه/دیدار با جامعتین، اولویت جبهه پیروان خط امام و رهبری

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کمیته‌ای برای بررسی احزاب متقاضی برای پیوستن به جبهه وجود دارد، در صورت پذیرش، اسامی آن‌ها را اعلام می‌کنیم.

سید حسن خمینی: سخن گفتن کافیست/ جامعه نیازمند تلاش مسئولان در حوزه جوانان و ورزشکاران است

سید حسن خمینی گفت: سخن گفتن در مورد جوانان و ورزش کافی است. آنچه که جامعه امروز ما نیازمند آن است تلاش کردن مسئولان در حوزه جوانان و ورزشکاران است.



حبیبی: امام(ره) بشریت را از سقوط در جهنم ماتریالیسم نجات داد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دستاوردهای نهضت فکری امام خمینی(ره) در جهان معاصر گفت: امام(ره) بشریت را از سقوط در جهنم ماتریالیسم نجات داد.

مراسم رونمایی از آرم جدید سازمان جوانان حزب اسلامی کار برگزار شد

با حضور بیش از 30 تن از اعضای سازمان جوانان شاخه تهران؛ مراسم رونمایی از آرم جدید سازمان جوانان حزب اسلامی کار برگزار شد.

اطلاعیه حزب اراده ملت درباره لغو تجمع حمایت از دیپلماسی دولت

حزب اراده ملت ایران (حاما) با صدور اطلاعیه‌ای، لغو تجمع اعلام حمایت از دیپلماسی هسته‌ای دولت را که قرار بود در محوطه وزارت امور خارجه برگزار شود، اعلام کرد.

محمد هاشمی: هیچ کس نسبت به نقش ‌"هاشمی" در پیروزی "روحانی" تردید ندارد

محمد هاشمی گفت: طبق آنچه سخنگوی دولت گزارش می‌دهد، دولت مدعی این است که تورم نقطه به نقطه پایین آمده و کمتر شده است اما آنچه واقعیت میدان است، این موضوع را تایید نمی‌کند.

تلخیِ "کشف حجابی" که در ذائقه امام(ره) ماند/رهبر معظم انقلاب: "حجاب"سنگین شدن کفه‌ آبرو و احترام زن است

طليعه اين نوشتار را به بيانات مستدل؛ جامع الاطراف و كاربردی "بنیانگذار کبیر انقلاب" و "مقام معظم رهبری"در تبيين مقام و منزلت بانوان مسلمان و لزوم حفظ عفاف و پاکدامنی اختصاص داده‌ایم.



یادها و یادداشت‌هایی از زندگی امام خمینی(ره)/آیا شمیران جزء تهران بزرگ هست یا نه؟ / بهره یا پول خمس و غیر مخمس موجود در حسابهای بانکی

از محضر امام(ره) سوال کردم در حسابهای بانکی که در آن بهره یا پول مخمس و غیر مخمس وجود دارد، آیا با قصد و نیت کردن هنگام دریافت، قابل تفکیک است؟ فرمودند: مشکل است!

"رحمان قلی‌زاده" رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد/ برگزاری همایش در مرداد ماه

"رحمان قلی‌زاده" دبیر کل مجمع دانش آموختگان، در جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان ریاست دوره‌ای این شورا را عهده‌دار شد.

آیت‌الله مکارم شیرازی در جمع علمای اهل سنت: در ایران شیعیان و اهل سنت هیچ مشکلی با هم ندارند

آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که مشکل امت اسلام با کشت و کشتار و راه حل نظامی حل نمی‌شود، گفت: راه حل مشکلات اسلامی حفظ وحدت است نباید پیروان مذاهب اسلامی به مقدسات یکدیگر توهین کنند توهین به مقدسات مذاهب اسلامی جایز نیست.

آیت الله مهدوی کنی: کجروی از راه رهبری معظم انقلاب، گم کردن راه امام (ره) است

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: الان هم نیابت ولایت امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری است. اگر کسی در این راه کجروی کند، مسلماً راه را گم کرده است ما این راه را ادامه خواهیم داد و از خداوند هم می‌خواهیم که ما را در این راه ثابت‌قدم بدارد که گمراه نشویم و حوادث ما را متغیر نکند.

نشست خبری "دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین" پیرامون تبیین اهداف کنگره برگزار می‌شود

نشست خبری "محمدرضا باهنر" پیرامون تبیین اهداف کنگره حزب دوم تیرماه برگزار می‌شود.

رضایی: اصل ولایت فقیه با تلاش سید منیر(ره) در قانون اساسی گنجانده شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جریان تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تلاش بی وقفه مرحوم علامه سید منیرالدین حسینی(ره) از عوامل اصلی گنجانده شدن اصل مترقی ولایت فقیه در این قانون بود.

ایرانی: تشکیل جلسه جبهه اعتدال‌گرایان به منظور تعیین ساختار تشکیلاتی جبهه

عضو ارشدجبهه اعتدال‌گرایان با بیان اینکه در جلسه امروزجبهه، درباره نوع ساختار تشکیلاتی گفتگو می‌شود، گفت: با توجه به عضویت اکثریت اعضای جبهه اعتدال‌گرایان در جبهه اصلاح‌طلبان اخباری مبنی بر تشکیل جلسه جبهه اصلاح‌طلبان به منظور تعیین اعضای کمیته‌های انتخابات و داوری و همچنین کمیته سیاسی این جبهه در برخی رسانه‌ها منتشر شده، که صحت ندارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار