رییس بنیاد شهید با دو جانباز دیدار کرد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با دو جانباز دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،«سیدمحمدعلی شهیدی»، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه در دیدار با «حسن فیاضی» جانباز 50 درصدی و خانواده وی گفت: جانبازان، علمداران دفاع مقدس هستند، کار آنها همان بود که حضرت ابوالفضل(ع) در روز عاشورا انجام داد، از این رو همه ما مدیون آنها هستیم.

نماینده ولی فقیه با تبریک روز جانباز افزود: جانبازان، شهیدان زنده هستند، امروز نیز به سفارش مقام معظم رهبری، دیدارهایی در سراسر کشور ترتیب داده شده تا ضمن سپاس از ایثارگری های آنها، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) را به آنها و خانواده هایشان تبریک بگوییم.

بر اساس این گزارش، در این دیدار، «علی بیگدلی» جانباز 70 درصد قطع نخاعی که داماد خانواده فیاضی است نیز حضور داشت و مشکلات درمانی وی با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شد.

در این دیدار حجت الاسلام دعا گو امام جمعه شمیرانات و فرماندار شمیرانات نیز حضور داشت.


** جانبازان، اتاق فکر بنیاد شهید در اداره امور ایثارگران باشند

معاون رئیس جمهوری در بنیاد شهید در دومین دیدار خود به مناسبت روز جانباز به دیدار جانباز 70 درصد، «کاظم مقدسی» رفت و در این دیدار، پس از شنیدن شرح جانبازی و مسایل و مشکلات وی گفت: خدمت به ایثارگران و جانبازان وظیفه ما است و ایثارگری‌های آنها با هیچ چیز قابل جبران نیست.

وی در پاسخ به برخی مسایل مطرح شده توسط این جانباز، به بیان توضیحاتی در رابطه با یکپارچه سازی پرونده شهدا و جانبازان، یگان‌ها و سازمان‌های مختلف و تبیین مصادیق جانبازی پرداخت.

شهیدی خاطرنشان کرد: در امور جانبازان، معاونت‌های تعاون و درمان بنیاد پیگیر شناسایی خلاء‌ها در قانون هستند و با اجرایی شدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بخش عمده‌ای از مشکلات رفع خواهد شد.

وی به معوقات خانواده‌های ایثارگر اشاره کرد و گفت: تا کنون در هفت ماهه اخیر، بخشی از این معوقات که از سال 76 پرداخت نشده بود در دو نوبت واریز شده و تا پایان تابستان بطور کامل پرداخت می‌شود.

شهیدی افزود: شما جانبازان می توانید در اداره امور ایثارگران اتاق فکر ما باشید زیرا هم با مشکلات جانبازان آشنایی دارید و هم دلسوز هستید.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنیاد ، شهید ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار