رئیس جمعیت هلال احمر:

هلال احمر جوانان را برای روزهای سخت آماده می‌کند

محمد فرهادی، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر براساس اصول هفت گانه خود به اهدافی که پیش رو دارد جوانان را با آموزش‌های مختلف چون خود امدادی آمادگی در مقابل بحران برای روزهای سخت آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد فرهادی،  رئیس جمعیت هلال احمر ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق جوانان هلال احمری با آرمان‌های امام راحل(ره)، که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حسینیه جماران برگزار شد با اشاره به اینکه حضور امروز توفیقی برای جوانان است گفت: جمع حاضر به نمایندگی از دو میلیون جوان هلال احمری از شش استان همجوار آمده‌اند تا دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کنند.

وی درادامه با اشاره به اهداف و برنامه‌های سازمان جوانان اظهار داشت: سازمان جوانان در چهار اصل تسکین آلام بشری، صلح و دوستی و تفاهم آموز‌ش‌هایی چون خودامدادی، انجام کارگروهی، آمادگی درمقابل بحران به جوانان ارائه می‌کند و آن‌ها را برای روزهای سخت و به ویژه به عنوان مدیران آینده تربیت می‌کنند.

فرهادی در ادامه افزود: این سازمان پوشش خود را از گروه سنی 5 الی 29 سال تشکیل می‌دهد و شامل تشکل‌هایی چون غنچه‌های هلال، کانون‌های دانش‌آموزی، کانون‌های دانشجویی و طلاب است.

وی درادامه بیان داشت: در غالب نهضت جهانی و صلیب سرخ سازمان جوانان ایران نیز براساس این نهضت وحرکت برداشته و طرح‌های مختلفی را متناسب با نیاز جامعه و آمایش سرزمینی ساماندهی می‌کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم دکتر محمدفرهادی رئیس جمعیت هلال احمر تندیس کبوتر صلح را به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی اهدا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار