علاقه مخاطبان نشانگر عملكرد مطلوب رسانه‌های برون‌مرزی

همزمان با ميلاد حضرت امام حسين (ع)، جشن سی و پنجمين سالگرد تأسيس راديو اردو برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی، در این مراسم مدیرکل رادیوهای شبه قاره و شرق آسیا ، ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و سی و پنج سالگی رادیو اردو را تبریک گفت و در سخنانی از پیشرفت های رادیوهای برون مرزی در طی چند سال اخیر با عنوان رنسانس برنامه ها یاد کرد و در ادامه  بیان داشت هم اکنون رادیوهای شبه قاره و شرق آسیا با توجه به گسترگی مخاطب و دربرگیری 64درصد از مسلمانهای جهان در این منطقه از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.



حسین زاده گفت : هم اکنون امکان استفاده از سیستم موبایل اپلیکیشن برای مخاطبان فراهم شده است و خواستار تلاش های بیشتر برای برقراری ارتباطات فراگیرتر و آسان تر مخاطب و رادیو گردید.




افتخار عارف شاعر اردو زبان اشعاری به مناسبت میلاد امام حسین (ع) سرود و با بیان اینکه قبلا تجربه کار در رادیو را داشته است و گفت حضور چهره های جوان در رادیو نشانه پیشرفت و بالندگی آن است. مدیرکل فرهنگی اکو در تهران گفت : مدت سی و پنج سال برای یک رادیو عمر طولانی نمی باشد اما عملکرد مطلوب و مخاطبان زیاد  نشان می دهد که تلاش شما برای رسیدن به تکامل و پاسخگویی به نیاز مخاطبان است.

در ادامه این مراسم مدیر رادیو اردو نیز ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار ، از تلاش همکاران رادیو تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مخاطبان ، رسانه ، برون ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.