تازه مسلمانان " به شبکه سحر می آیند

مجموعه مستند " تازه مسلمانان " که از تولیدات سیمای انگلیسی شبکه سحر است در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای فرانسوی این شبکه زیرنویس شده و آماده پخش است.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مجموعه مستند " تازه مسلمانان " به سرپرستی کبری ملیحی برای پخش از سیمای فرانسوی این شبکه زیرنویس فرانسوی شده و آماده پخش است.

 فریده مشتاقی ترجمه متون این مستند 30 قسمتی را برعهده داشته و قربانعلی خدابنده ویراستار متون ترجمه شده این مستند بوده است.

این مجموعه به گفت و گو و آشنایی با اروپاییان تازه مسلمان شده پرداخته و در مورد نحوه آشنایی آنها با دین اسلام، دلیل گرایش آنها به این دین، نظرات آنها در مورد نگاه اسلام به مسایل مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و ... بحث و تبادل نظر می شود.

احمد منصفی تهیه کننده این مستند برای سیمای انگلیسی شبکه سحر بوده و حنیفا اجرای این برنامه را برعهده داشته است. علی کریمی و ناصر نوری پور (کارگردانان)، جواد معافی(هماهنگی)، سید عباس حسینی و سید مرتضی حسینی(تصویربرداران)، محمدرضا شهبازیان(صدابردار)، ناصر وفاطمه نوری پور (تدوینگران) و احمد منصفی(وله های تصویری و تصاویر گرافیکی) عوامل این مستند بوده اند.

مجموعه مستند " تازه مسلمانان " در 30 قسمت 8 دقیقه ای پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، مسلمان ، مستند ، مجموعه ، ترجمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.