با توجه به پایان محرومیت محسن قهرمانی؛

اصفهانیان: با تشخیص کمیته داوران، قهرمانی درلیگ قضاوت می‌کند/درخواستی ازسوی قهرمانی به ما نرسیده است

رئیس کمیته داوران گفت: بدون شک هیچ گونه تقاضا و درخواستی مبنی بر اینکه قهرمانی می‌خواهد در لیگ برتر قضاوت کند و یا محرومیت وی به اتمام رسیده است به دست کمیته داوران نرسیده است.

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در خصوص قضاوت " قهرمانی" درلیگ برتر آینده با توجه به اتمام محرومیت وی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید اذعان کنم که قضاوت محسن قهرمانی با توجه به اتمام محرومیت وی مانعی ندارد و وی در صورت تشخیص کمیته داوران می‌تواند بازیهای آینده لیگ برتر ر قضاوت کند.

وی در ادامه افزود: محسن قهرمانی داور کشورمان است که در فصلهای قبلی بازیهای مهم وحساس را سوت زده بود ولی با توجه به محرومیت وی، از قضاوت در لیگ بازمانده  بود.

اصفهانیان تصریح کرد: باید بگویم که مدت محرومیت قهرمانی به پایان رسیده است و وی در صورتی که طی نامه‌ای ازکمیته داوران تقاضا کند می‌تواند در لیگ برتر و در فصل آینده به قضاوت بپردازد.

رئیس کمیته داوران ادامه داد: البته درخواست وی بدون شک باید توام و همراه با تشخیص کمیته داوران باشد و در صورتی که کمیته داوران تشخیص داد که مانعی وجود ندارد می تواند باز هم به عنوان داور حضور یابد.

وی خاطرنشان کرد: البته ما هم برای قضاوت وی درلیگ برتر تمامی شرایط و جوانب لازم را بررسی کرده و بعد جواب نهایی را ابلاغ می کنیم.

اصفهانیان تصریح کرد: البته قهرمانی هنوز درخواستی مبنی بر قضاوت در لیگ برتر و اتمام محرومیت به کمیته داوران ارسال نکرده و هنوز درخواستی به دست ما نرسیده است در صورتی که درخواست وی مطرح شود ما نیز ضمن طرح در کمیته همه شرایط و جوانب را سنجیده و سپس نتیجه را ابلاغ و اطلاع می‌دهیم و معلوم خواهد شد که آیا وی قاضی فصل بعد بازیها خواهد بود با نه؟!

رئیس کمیته داوران افزود: زمانی که وی خواهان قضاوت باشد بطور حتم با ارائه درخواست می تواند پایان محرومیت خود را اعلام و آغاز داوری خود را به کمیته ابلاغ کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با قضاوتهای خوب خود شاهد شکوفایی استعداد‌های داوران در بالاترین سطح فوتبال کشور باشیم و زمینه را برای حضور درسطوح بالاتر داوری فراهم نماییم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیته ، داوران ، قضاوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار