در ادامه عملیات پاکسازی؛

ارتش سوریه 2 تن از سرکردگان گروه‌های تروریستی را به هلاکت رساند

ارتش سوریه سرکرده‌های دو گروه مسلح را در منطقه غوطه شرقی در ریف دمشق به هلاکت رساند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه شماری از افراد مسلح از جمله سرکرده‌های دو گروه مسلح را در منطقه غوطه شرقی در ریف دمشق به هلاکت رساند که بیشتر آن ها اتباع خارجی بودند.

 "فادی الزعبی" از سرکردگان گروهک موسوم به "گردانهای الصدیق" بعد از زخمی شدن در درگیری ها در درعا سوریه در بیمارستانی در اردن از پای در آمد. "ابو قتاده المریحی العقیدی" از فرماندهان جبهه النصره نیز در دیرالزور به دست عناصر داعش به هلاکت رسید.

در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق نیز ارتش سوریه شماری از افراد مسلح از جمله سرکردگان دو گروه مسلح را به هلاکت رساند، که بیشتر آن ها اتباع خارجی بودند.

ارتش همچنین تونلی به طول 300 متر و عمق 10 متر را که زیر جاده بین المللی از مزارع دوما تا مزارع حرستا حفر شده بود، منهدم کرد. 

نیروهای ارتش سوریه همچنین گروه‌های مسلح را در حومه ادلب و حومه حمص هدف قرار دادند، و خودروها و سلاح های گروههای مسلح را در استان درعا منهدم کردند. 

با ادامه عملیات نیروهای ارتش سوریه در چند منطقه، ارتش این کشور اعلام کرد که کنترل روستاهای جدیدی را در حومه حلب به دست گرفته است.

در مقابل گروههای مسلح با حمله خمپاره ای به مناطق مسکونی واکنش نشان دادند؛ گروه تروریستی داعش نیز 5 نفر از اعضای یک خانواده علوی را در حومه حماه اعدام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار