بازدید سرزده معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از بیمارستانهای تبریز؛

افزایش رضایتمندی مردم در بیمارستان های تحت پوشش وزارت بهداشت

دکترحریرچی از افزایش رضایتمندی مردم در بیمارستان های تحت پوشش وزارت بهداشت در تبریز خبر داد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر ایرج حریرچی در بازدید سرزده از بیمارستانهای امام رضا (ع) وشهدای تبریز، گفت: در بازدید سرزده از دو بیمارستان تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اطلاع از چگونگی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت، بسته خدمتی مربوط به کاهش پرداختی که بیماران بستری بیمه شده فقط 10 درصد فرانشیز را پرداخت می کنند به طور کامل در حال اجراست.

 معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت بهداشت با اشاره به اینکه کادر درمانی این بیمارستان ها با تعهد و دقت برنامه های اعلام شده از سوی ستاد طرح تحول نظام سلامت را به خوبی اجرا می کنند، گفت:طرح تحول در نظام سلامت که از پانزدهم اردیبهشت‌ماه در بیمارستان‌های دولتی سراسر کشور کلید خورده، بیمارستان‌ها را ملزم می‌کند همه خدمات، داروها و لوازم مورد نیاز بیمار را در بیمارستان فراهم کند و سهم پرداختی بیماران از هزینه درمان نیز به ۱۰درصد کاهش می‌یابد.

دکتر حریرچی خاطرنشان کرد: در خصوص بسته های خدمتی مربوط به حضور پزشك متخصص مقيم نیز تلاش هایی شروع شده و امیدواریم به زودی عملیاتی شوند تا رضایتمندی مردم در این بخش نیز فراهم شود.

 گفتنی است، براساس اين بسته خدمتي دانشگاههاي علوم پزشكي مكلفند به منظور افزايش پاسخگويي  مراكز درماني و تضمين دريافت خدمات مناسب درهرساعت شبانه روز ودرهمه نقاط كشور از پزشكان متخصص و فوق تخصص به عنوان پزشك مقيم استفاده كنند.

  مهمترين اهداف اختصاصي طراحي اين بسته خدمتي دريافت به موقع خدمات درماني و 24 ساعته تعيين تكليف سريع بيماران در اورژانس ويزيت به موقع وجراحي هاي اورژانسي و افزايش رضايت مندي مردم است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار