لیگ جهانی والیبال2014؛

معدنی: مقابل ایتالیا بد نبودیم/ به بازی خوب مقابل برزیل امید داریم

مربی تیم ملی والیبال ایران پس از دومین باخت مقابل ایتالیا گفت: بازی امیدوار کننده ای را برابر یکی از بهترین تیم های جهان به نمایش گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین معدنی پس از دومین باخت تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا اظهار کرد: ما واقعا بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه نتوانستیم خوب جریان مسابقه را اداره کنیم. به هر حال مقابل ایتالیایی بازی کردیم که یکی از بهترین تیم های جهان است. قدری سردرگمی بین بازیکنان ایران وجود دارد و اگر هماهنگی ها در زمین بیشتر شود و نکات کادر فنی در زمین اجرا شود بهتر از این کار خواهیم کرد. به نظرم بازی امیدوار کننده ای بود. فراموش نکنیم که دو بازی هم با ایتالیا در ایران خواهیم داشت و امیدوار هستیم نتیجه را جبران کنیم.

وی درباره بازی آینده تیم ملی مقابل برزیل هم گفت: ما الان مشکل دریافت را نمی توانیم در فاصله کوتاه و برای بازی با برزیل برطرف کنیم. اکثر تیم های دنیا در این فاکتور مشکل دارند. باید تمرین کنیم که اگر دریافت بد رسید چگونه خوب حمله کنیم. به محض اینکه اطلاعات این بازی و مسابقه های برزیل بدست ما برسد بر اساس آن تمرین می کنیم. امیدوار هستیم که شاهد بازی بهتری مقابل برزیل باشیم و خوب بازی کنیم و نتیجه هم همراه بازی خوب بدست آید.

مربی تیم ملی ایران در پایان گفت: از مردم می خواهم که برای بازی های آینده تیم ملی ایران را دعا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
خواهش میکنم به ست دوم بازی دقت کنید . اسپکهای بچگانه و عامدانه و سرویسهای بچگانه وخنده های بازیکنایی مثل مهدوی و قائمی و ... خبری در راهه . فقط لطف کنید عامل اصلی این بازی ضعیف ( البته عمدی ) رو اخراج کنید . کسی که خودش رو برای جانشینی کواچ آماده کرده:(( جناب معدنی))
آخرین اخبار