"سعد حريری" برای نامزدی "ميشل عون" تلاش می‌کند

آلن عون،عضو گروه پارلمانی تغییر و اصلاح روز یکشنبه اعلام کرد سعد حریری، نخست وزیر پیشین لبنان و رئیس جریان المستقبل لبنان همچنان بر مسئولان 14 ماه مارس فشار وارد می‌کند تا موانع سر راه نامزد شدن میشل عون برای ریاست جمهوری را برطرف کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، آلن عون،عضو گروه پارلمانی تغییر و اصلاح روز یکشنبه اعلام کرد سعد حریری، نخست وزیر پیشین لبنان و رئیس جریان المستقبل لبنان همچنان بر مسئولان 14 ماه مارس فشار وارد می‌کند تا موانع سر راه نامزد شدن میشل عون برای ریاست جمهوری را برطرف کنند. 

 آلن عون که در گفتگو با رادیو صدای آلمان این سخنان را بیان می‌کرد گفت: حزب ما با امین جمیل رئیس جمهور سابق لبنان و سمیر جعجع رهبر حزب "قوات اللبنانیه" مذاکراتی برای حل موانع پیش روی برگزیده شدن رئیس جمهور کشور کرده که به نتایج ملموسی منجر نشده  و علت اصلی آن نیز این است که از طریق واسطه انجام می‌گیرد. 

آلن عون تصریح کرد اینکه سمیر جعجع و هنری حلو نماینده مارونی‌های لبنان در پارلمان این کشور همچنان بر نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهور کشور تاکید می‌ورزند راه را برای حصول تفاهمی بین دیگر گروههای پارلمانی برای اجماع بر سر نامزدی برای عهده دار شدن سمت ریاست جمهوری کشور بسته است. 

آلن عون افزود اینکه تاکنون میشل عون خود را برای انتخابات ریاست جمهوری کشور نامزد نکرده است به هیچ وجه مانور سیاسی نیست بلکه گزینه سیاسی است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار