مربی تیم ملی کانوپولوی جوانان؛

آبش زاده: به موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان امیدواریم

مربی تیم ملی کانوپولوی جوانان گفت: اگر اردوها مطابق برنامه هایی که تدوین کردیم پیش رود و بتوانیم در رقابت های تدارکاتی یک هفته مانده تا مسابقات جهانی شرکت کنیم شانس صعود داریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا آبش زاده با اشاره شرایط خوب اولین مرحله اردوی آمادگی تیم خود بیان کرد: در مرحله اول اردو 80 درصد بر روی آمادگی هوازی تمرکز داشتیم و 20 درصد هم کارهای تکنیکی انجام شد.
 
برای انتخاب بچه ها 3 ملاک وجود داشت. اول نفرات اصلی حاضر در مسابقات هند که موفق به کسب مقام قهرمانی شده بودند. در اولویت بعدی نفرات حاضر در اردوی رقابت های آسیایی و در نهایت نفراتی که در لیگ سال گذشته فعالیت داشتند. فکر می کنم بهترین نفراتی که می توانستیم انتخاب کنیم همین نفرات بودند.

وی اضافه کرد: البته با توجه به محدودیت زمانی که داریم، این امکان که اردوها تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به تعویق بیافتد وجود نداشت و باید تمرینات را آغاز می کردیم.
مربی تیم ملی کانوپولوی جوانان در خصوص مسابقات قهرمانی جهان توضیح داد: ما در گروهی رقابت می کنیم که آلمان و دانمارک در آن حضور دارند. وضعیت مشخص است آلمان یکی از بهترین های دنیاست و دانمارک هم تیم خوبی دارد. اما در بخش جوانان ما شرایط خوبی داریم و امکان صعود از گروه و حتی کسب مدال هم وجود دارد.

آبش زاده در خصوص برنامه تمرینات آتی تصریح کرد: از 14 خرداد تمرینات را ادامه می دهیم. از 20 خرداد به مدت یک هفته بچه ها برای امتحانات دانشگاه می روند و بعد از آن تا مسابقات قهرمانی جهان به طور مستمر در فواصل 12 روزه در اردو خواهیم بود. امیدواریم شرایط به نحوی پیش رود که با حداکثر آمادگی در رقابت ها حضور پیدا کنیم. البته یک دوره مسابقه تدارکاتی پیش از مسابقات برگزار می شود که حضور در آن تاثیر مستقیمی در روند موفقیتمان خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار