مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو؛

6 سانداکار از اردو کنار رفتند

رقابت های انتخابی تیم ملی ووشوی ایران در بخش ساندا برگزار شد که در پایان 6 ووشوکار از ادامه حضور در اردوهای آماده سازی بازماندند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این مسابقات امروز (یکشنبه 11 خردادماه) و در آکادمی ووشو برگزار شد و در پایان 6 سانداکار با قبول شکست برابر حریفان از ادامه حضور در اردوها بازماندند.

در وزن منهای 56 کیلوگرم ساندای مردان، علی بختیاری دارنده مدال طلای آسیا و بازیهای کشورهای اسلامی برابر افشین سلیمی قهرمان جوانان آسیا پیروز شد و در ادامه اکبر محمد زاده قهرمان جوانان جهان بر مرتضی خدابنده لو غلبه کرد.

با این اوصاف در این وزن افشین سلیمی و مرتضی خدابنده لو از اردو کنار رفتند.

در وزن منهای 60 کیلوگرم علی یوسفی و جعفر شیرزاد که پیش از این حضور خود در اردو را قطعی کرده بودند به مصاف هم رفته که شیرزاد به پیروزی دست یافت.

 در وزن منهای 65 کیلوگرم که یک مبارزه انجام شد، محسن محمدسیفی برابر حسن کرمی پیروز شد. کرمی فر با این باخت از ادامه حضور در اردو بازماند.

در وزن منهای 70 کیلوگرم میلاد قزلسفلو قهرمان جوانان جهان برابر مجتبی حسین زاده دارنده مدال طلای کامبت گیمز پیروز شد و علیرضا صحرانشین دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی مقابل مسعود فاضلی مرد برنزی کامبت گیمز به پیروزی رسید. در پایان این رقابت انتخابی، حسین زاده و فاضلی از اردو کنار رفتند.

در بخش بانوان و در وزن منهای 60 کیلوگرم خدیجه آزادپور دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگژو و قهرمان جهان مقابل صدیقه دریایی شکست خورد.

بااین اوصاف آزادپور با قبول دو شکست از ادامه حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشوی ایران برای حضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون بازماند.

در بخش تالو و با تصمیم کادر فنی، فرشید اسدیان و علی وطن خواه در مردان و ثمین نادم حیرت در بانوان از اردو کنار گذاشته شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار