مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران:

موضوع "کم‌آبی"، فوتبالی‌ها را هم به تکاپو واداشت/ 90 دقیقه حضور در "مستطیل سبز" با شعار کم‌آبی

ظهر امروز شرکت آب و فاضلاب استان تهران و شرکت فرهنگی ورزشی سایپا تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند که به منظور آن شعارهایی با محوریت مدیریت مصرف و صرفه‌جویی آب چاپ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مراسم امضای تفاهم نامه با شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: در امضای این قرارداد هیچ منفعت شخصی و اقتصادی در میان نبوده و تنها بحث فرهنگی مطرح بوده است.
 
وی با بیان اینکه کشورمان در حال حاضر به دلیل اقلیم و کاهش بارش‌ها وضعیت مناسبی ندارد افزود: به دلیل افزایش جمعیت و کاهش منابع آبی وضعیتی پایداری در شبکه وجود ندارد و همچنین منابع آبی دائماً از سوی جمعیت در حال آلوده کردن است.



پرورش اظهار داشت: به منظور بهبود شرایط بحث فرهنگ سازی می‌تواند نقش مهمی در حوزه صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب و صرفه‌جویی مصرف آب داشته باشد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه شرکت سایپا به عنوان اولین تیم باشگاهی در بحث فرهنگ سازی ورود کرده است گفت: امیدواریم که این موضوع و حرکتی که تیم سایپا در بحث فرهنگ سازی ورود پیدا کرده است اثرات مثبتی در سطح جامعه داشته باشد.
 
پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در زمره مشترکین پرمصرف یا خوش قول در پرداخت دیون است گفت: خوشبختانه این شرکت در لیست پرمصرف‌ها نیست.
 
**ورود سایپا به بحث کمبود آب در کشور
 
سبحانی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در ادامه این مراسم گفت: با توجه به فضای پرمخاطره‌ای که در حوزه آب کشور وجود دارد باشگاه سایپا که همواره در بخش‌های زیست محیطی و منابع طبیعی نیز پیشقدم بوده خود را مکلف دانسته تا در این عرصه قدمی بردارد.
 
وی افزود: در فصل ورزشی جدید با هدف کمک جریان فرهنگی اصلاح مصرف آب اقدام به چاپ جملاتی با موضوع مدیریت و صرفه‌جویی مصرف آب بر روی پیراهن بازیکنان این تیم کرده‌ایم.
 
سبحانی تصریح کرد: باشگاه سایپا به دنبال قدم برداشتن در حیطه اجتماعی و ایفای نقش فرهنگی خود در جامعه است.

سبحانی در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران مبنی بر این که این تفاهم نامه طی چند سال اجرا خواهد شد گفت: این قرارداد یک ساله تأیید شده و ادامه آن بستگی به سیاست عام گروه خودروسازی سایپا دارد.

انتهای پیام/
 
در پایان جلالی مربی تیم سایپا گفت: فوتبال کشورمان به بحث اجتماعی ورود پیدا کرده وقتی که تیم ملی برای حضور در جام جهانی حمایت از بقای یوز ایرانی را جز برنامه‌های خود قرار داده این فتح بابی برای حضور فوتبال در حوزه فرهنگی کشور است.
 
گفتنی است، قرار است تیم سایپا بر روی پیراهن تیم بازیکنانش شعارهای صرفه‌جوی در مصرف آب و آب را درست مصرف کنیم را چاپ کند.
انتهای پیام/
برچسب ها: کم آبی ، شعار ، آب ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار