افشاگری کارمند رادیو ضد انقلابی فردا از روابط آلوده به خیانت همسرانشان در پارتی های شبانه +تصویر

عامل پشیمان رادیو فردا: خیانت به همسر در بین عوامل «رادیو فردا» موضوعی طبیعی است

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، یکی از عوامل پشیمان رادیو فردا در حالی که به شدت از تبعات مشخص شدن هویتش نگران بود در گفت‌وگو با «امپراتوری دروغ»، با اشاره به اینکه رادیو فردا دارای محیط کثیف و ناپاکی است، اظهار کرد: در محیط رادیو فردا و بسیاری از رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه بر خلاف چیزی که شاید برخی افراد تصور کنند، فشار بسیار زیادی بر روی افراد و کارمندان وجود دارد و تمام تحرکات و رفتارهای آنها به شدت بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه هرگونه مخالفتی با عملکرد رادیو فردا توسط عوامل آن مساوی با اخراج است، گفت: مدیران و برخی عوامل نزدیک و سوگلی رادیو فردا اکنون تصور هم نمی‌کنند من که در کنار آنها کار می‌کنم با تفکرات‌شان مخالفم، اما اگر هویت من برای آنها مشخص شود، در بهترین شرایط تنها من را اخراج می‌کنند و حتی ممکن است کارم به دستگاه‌های امنیتی بالادستی رادیو فردا کشیده شود.

این عامل پشیمان رادیو فردا، مدعی شد عاشق ایران است و تصریح کرد: با آنکه به شخصه نسبت به وضعیت داخل ایران انتقاداتی دارم، اما به نظرم نباید مشکلات داخل ایران که درون‌خانوادگی است را بزرگنمایی کرد و من خودم به شخصه با عملکرد رادیو فردا مخالفم و مانند برخی از همکارانم به سبب نیاز مالی به همکاری با این رسانه آمریکایی ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اینکه عوامل حاضر در رادیو فردا به شدت نسبت به هم بدبین هستند، گفت: این بدبینی حتی در سطح مدیریت به نحوی است که گاهی رایانه‌ها و دستگاه‌های ارتباطی عوامل و کارمندان رادیو فردا توسط مسئولان امنیتی بررسی می‌شود تا ارتباطی بین آنها و افراد وابسته به حکومت جمهوری اسلامی‌وجود نداشته باشد.

این عامل پشیمان رادیو فردا، به ترس مسئولان این رادیو نسبت به افشاء هویت و سوابق سیاه بسیاری از عوامل رادیو فردا برای مخاطبان آن اشاره کرد و افزود: به ویژه از زمانی که سایت‌هایی به افشاگری علیه روابط پنهان این مجموعه ها اقدام می کنند، مانند طاعون بدبینی بین عوامل رادیو فردا نسبت به یکدیگر و مسئولان ارشد نسبت به کارمندان افزایش یافته است.


یکی از پارتی های عوامل رادیو فردا که به گفتی یکی از عوامل رادیو فردا، ارتباط های غیراخلاقی
 بین زنان و مردان در اینگونه مراسم‌ها موضوعی عادی است.

به گفته وی، بی‌عدالتی و باندبازی‌های موجود در رادیو فردا سبب نارضایتی بسیاری از عوامل آن شده و برخی از خبرهای منتشر شده درباره پشت‌پرده رادیو فردا که در سایت‌های ایرانی منتشر می‌شود داغ دل ما را تازه می‌کند، اما آنقدر جوء امنیتی در رادیو فردا زیاد است که حتی می‌ترسیم کامنتی در زیر این مطالب بگذاریم.

این عامل پشیمان رادیو فردا، با اشاره به اینکه چند سال است که بر خلاف میل باطنی در رادیو فردا مشغول به فعالیت است، گفت: من به اجبار و برای اجتناب از دشمن‌تراشی به همراه همسرم در برخی از مراسم‌ها و جشن‌های سراسر فساد مدیریت و عوامل رادیو فردا شرکت می‌کنیم تا آنها را نسبت به خود بدبین نکنم.

وی با بیان اینکه فاسدترین خلق خدا در رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی، سدای آمریکا، رادیو فردا و … حضور دارند، تصریح کرد: همه عوامل رادیو فردا از ابتدا انسان‌های فاسدی نبودند و در ایران به طور عادی به کار روزنامه‌نگاری و کارهای دیگر مشغول بودند، اما وقتی پای پولهای کلان آمریکایی به میان می‌آید سبب فاسد شدن و وطن‌فروشی افراد می‌شود.

این عامل پشیمان رادیو فردا، زندگی خانوادگی را در سیستم این رسانه مفهومی‌بیگانه دانست و گفت: برخی از عوامل رادیو فردا که با یکدیگر زن و شوهر هستند، تنها در ظاهر و به صورت صوری سعی می‌کنند ماجرا را رعایت کنند و حتی بسیاری از عوامل متاهل رادیو فردا نیز با زنانی از داخل یا خارج رادیو فردا ارتباط دارند و گاهی سبب ایجاد رسوایی‌های اخلاقی نیز شده است.

وی با بیان اینکه خیانت به همسر در بین بسیاری از عوامل رادیو فردا موضوعی طبیعی است، متذکر شد: خبر دارم که یکی از عوامل رادیو فردا اطلاع داشت که همسرش با یکی دیگر از عوامل رادیو فردا ارتباط غیراخلاقی دارد، اما اصلاً به روی خودش نمی‌آورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
عاقبت عوض کردن شرافت با پول همینه
آخرین اخبار