سردار عباس آقازمانی در آئین رونمایی از مجموعه کتاب‌های "سپاه در گذر انقلاب":

اگر سپاه ذره‌ای عقب‌نشینی کند شعاردهندگان نه غزه نه لبنان انقلاب را از درون می‌پوسانند

اولین فرمانده سپاه با اشاره به اینکه اسلام، حکومتی را که براساس رأی مردم و قوانینی خلاف حکم خدا باشد قبول ندارد گفت: لبه تیز تلویزیون‌های خارجی بر روی سپاه و ولایت فقیه است زیرا این نظام بر روی سپاه ایستادگی کرده و اگر سپاه ذره‌ای عقب‌نشینی کند آنها که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را می‌دادند این انقلاب را از درون می‌پوساندند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار عباس آقازمانی (ابوشریف) که عصر امروز(شنبه)در آئین رونمایی از 11 جلد نخست مجموعه کتاب‌های "سپاه درگذر انقلاب" حضور یافت، اظهار داشت: فلسفه ارسال رسل و انزال کتب، حکومت خدا بر مردم است، در دنیا حکومت‌های مردم بر مردم، حزب بر مردم، و دیکتاتور بر مردم وجود دارد اما حکومت خدا بر مردم هیچ کدام از این‌ها نیست و اسلام دارای قوانین ثابت و لایتغیری‌ است.  
 
ابوشریف تصریح کرد: طبق آیات قرآن همه حکومت‌ها جاهلی است و فقط حکم خدا برای سعادت بشر عالمانه است و نقش پیامبر اکرم(ص)، گفتن حکم خدا برای مردم بوده است.  
 
وی افزود: متأسفانه بعد از پیامبر گرامی اسلام(ص) خلفای حکومت اموی نفرت علیه اهل بیت(ع) کاشتند و مومنین را از دم تیغ گذراندند و پس از آنها نیز خلفای عباسی عقده‌های قومی و مذهبی را در دل مسلمانان به وجود آوردند، پس از آنها هم خلفای عثمانی توانستند 6 قرن در اروپا با صلیبی‌ها بجنگند و خلافت اسلام را تا قلب اروپا برسانند اما متأسفانه براساس عقده‌های قومی و مذهبی صلیبی‌ها از شرایط استفاده کرده و به عرب‌ها برای جنگ با خلافت عثمانی اسلحه دادند.  
 
اولین فرمانده سپاه اظهار داشت: اعراب با افکار ناسیونالیستی خود جنگ را به وجود آوردند، خلافت عثمانی در شمال اروپا تضعیف شد و نیروهای آن به طرف جنوب اروپا، اتریش، یوگوسلاوی، آلبانی، استانبول و داخل امت اسلام عقب‌نشینی کردند.  
 
ابوشریف ادامه داد: اروپایی‌ها بدین وسیله به مسلمانان گفتند که لباسهایتان را عوض کنید و کت و شلوار و کراوات بپوشید و حتی خط اسلامی را عوض کرده و گفتند که باید به ترکی نماز بخوانید و پس از آن همه سرزمین‌های امت اسلامی دو قرن در اختیار صلیبی‌ها قرار گرفت که با سیاست "تفرقه بینداز و حکومت کن" شیعیان و سنی‌ها را علیه همدیگر و حتی بین یکدیگر شوراندند.  
 
اولین فرمانده سپاه تصریح کرد: دشمنان، فارس و عرب و پشتون و اقوام دیگر را به جان هم می‌انداختند و عقده‌های قومی و مذهبی ایجاد می‌کردند.  
 
وی گفت: روشنفکرانی مانند سید قطب در مصر، سید جمال در افغانستان و ابوعلا مودودی در پاکستان اعلام کردند که جنگ ما جنگ شیعه و سنی و عرب و عجم نیست بلکه جنگ ما علیه استعمار و استکبار است و متأسفانه سید قطب را شهید کردند و به دیگران هم توجهی نکردند.

ابوشریف تصریح کرد: اراده خداوند بر این قرار گرفت که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در ایران به پیروزی رسید و نظام ولایت فقیه پس از چند قرن در نقطه‌ای از سرزمین اسلامی پیروز شد.

اولین فرمانده سپاه افزود: استعمار صلیبی می‌دانست که این انقلاب ایران نیست و انقلاب اسلامی‌ است، لذا عرب‌ها، کردها، بلوچ‌ها و ... را علیه این انقلاب تحریک کرد اما با جان‌فشانی پاسداران این توطئه خنثی شد و شکست خورد.  
 
وی اظهار داشت: اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان آمد و حزب بعث از عراق به ایران حمله کرد تا انقلاب اسلامی را محدود کنند اما باز هم با اراده خدا شوروری در افغانستان شکست خورد و حزب کمونیسم و حکومت شوروری فرو پاشید.

وی تصریح کرد: نیروهای ناتو به سرکردگی آمریکا جنگ‌ صلیبی را به اصطلاح علیه تروریسم به راه انداختند و 13 سال است که در شرق ایران علیه انقلاب اسلامی توطئه و عملیات می‌کنند و هدفشان جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی است که اثر خود را در دنیا گذاشته است.

اولین فرمانده سپاه گفت: این دشمنان در حال فرار هستند و صلیبی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند با مسلمانان بجنگند لذا همان سیاست تفرقه‌بینداز و حکومت کن و جنگ شیعه و سنی را در پاکستان، لبنان، عراق، بحرین و یمن به راه انداختند.

آقازمانی افزود: بعد از شکست اتحاد شوروی، افکار مارکسیستی از دنیا رفت در حالی که به ادعای آنها رهبر زحمت‌کشان دنیا بودند.

اولین فرمانده سپاه اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری اوباما با این شعار که از عراق و افغانستان بیرون برود پیروز شد و دکترین و تز بوش در جنگ‌های صلیبی شکست خورد.

آقازمانی تصریح کرد: در اروپا و آمریکا تظاهرات علیه نظام سرمایه‌داری غرب است که چرا اسلحه می‌دهید و علیه دنیا جنگ به راه می‌اندازید.
 
ابوشریف گفت: جنبش 99 درصدی و خواسته‌های اقتصادی و سیاسی به راه افتاده و نظام سرمایه‌داری آمریکا و اروپا ورشکست شد‌ه‌اند و این درحالی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه به عنوان نظام انسانی برای نجات از دست دیکتاتوری‌ها و سرمایه‌داری‌ها به پیش ‌می‌رود.
 
وی اظهار داشت: لبه تیز تلویزیون‌های خارجی بر روی سپاه و ولایت فقیه است زیرا این نظام بر روی سپاه ایستادگی می‌کند و اگر سپاه ذره‌ای عقب‌نشینی کند آنها که شعار می‌دادند نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران، این انقلاب را از درون می‌پوساندند.
 
اولین فرمانده سپاه بیان داشت: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه باید نقش خود را در جهان ایفا کند و هم لبنان و هم غزه و هم جهان را مدنظر دارد.
 
ابوشریف خاطرنشان کرد: راه سپاه و ولایت فقیه راه انبیاء و ائمه معصومین(ع) است و انشاءالله تا ظهور امام زمان(عج) و برقراری حکومت عدل جهانی به پیش می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار