احسانی‌نژاد:

نام تالو کارِ خط خورده از اردو را، فردا اعلام می‌کنم

سرمربی تیم تا بانوان گفت: در آخرین روز از مرحله سوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی تالو فردا یکشنبه 11 خرداد، نام تالوکاری که باید از اردو خداحافظی کند را اعلام می‌‌کنم.

آمنه احسانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با وجودیکه از اواسط سومین مرحله از اردو تالوکار مورد نظری که باید از اردو حذف شود را شناسایی کرده بودم اما ترجیح می‌دهم تا فردا از اعلام اسم وی خودداری کنم.

وی افزود: در بین 5 تالوکاری که در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارند همگی در شرایط خوبی از آمادگی هستند اما تفاوت توانایی و مهارت بین باتجربه‌ها و سایرین به طور کامل احساس می‌شود، البته در نسبت به اردوی قبلی توانایی تالوکاران تغییر اساسی کرده است و به مرحله بهتری از آمادگی مطلوب و مورد نظر کادر فنی رسیده‌اند.

احسانی‌نژاد گفت: خوشبختانه در حال حاضر در بحث مهارتی و اجرای فرم و طراحی آن به آنچه که توقع داشتیم رسیده‌ایم و فرم‌های تالوکاران قطعی شده و از مرحله چهارم اردو به شرایط تمرینی سخت‌تر را خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الهام مقصودزاده، ثمین نادم‌حیرتی، هانیه رجبی، حمیده برخور و نفیسه پورگنجی تالوکارانی هستند که در حال حاضر در اردو هستند که فردا یکشنبه یکی از این تالوکاران حذف می‌‌‌‌‌شود و مرحله چهارم اردو را با 4 نفر پی‌گیری خواهیم کرد.

گفتنی است مرحله بعدی اردوی تیم ملی ووشو در بخش تالو به منظور آماده‌سازی برای بازیهای آسیایی اینچئون از 17 لغایت 30 خرداد در محل آمادگی ووشو برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

برچسب ها: تالو ، احسانی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار