بهروز درگفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ممنوعیت دریافت وجه نقد در اتوبوس‌های مجهز به دستگاه کارت خوان

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ممنوعیت دریافت وجه نقد در اتوبوس‌های مجهز به دستگاه کارت خوان خبر داد.

حجت‌الله بهروز قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تجهیز اکثر خطوط اتوبوسرانی به دستگاه‌های کارت خوان و اعمال تخفیفات ویژه برای دارندگان کارت‌های اعتباری اظهارداشت: مطابق تمهیدات شهرداری تهران جهت ممانعت از بروز مشکلات احتمالی در زمان احتساب کرایه و نیز خدمات رسانی بهتر به شهروندان از این پس هیچ یک از اتوبوس‌های مجهز به دستگاه کارت خوان مجاز به دریافت وجه نقد در خطوط نخواهند بود.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند تخلفات را به سامانه 1888 و 137 اطلاع دهند افزود: در صورت خرابی دستگاه‌های کارت خوان هزینه جابه‌جایی مسافران رایگان خواهد بود.

قائم مقام معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه به طراحی سه نوع کارت بلیت یکساله حمل و نقل عمومی ویژه اتوبوسرانی، مترو و نیز مشترک اتوبوسرانی و مترو اشاره نمود و افزود: صدور کارت‌ بلیت‌های منزلت(دومنظوره) با تخفیفات 90درصدی برای دارندگان کارت منزلت از دیگر تمهیدات شهرداری تهران است که در جهت ارائه تسهیلات ویژه به این افراد در نظر گرفته شده است.

بهروز خاطرنشان کرد: اشخاصی که برای آنان کارت بلیت دو منظوره صادر شده است مجاز به استفاده از هیچ یک از کارت‌های تک منظوره نخواهند بود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ممنوعیت ، دریافت ، وجه ، نقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
تخفيفات ويژژژژژژژژژژژژژژژژژژژه؟؟؟؟!!!!!
خيلي تعجب كرديم، خدا خيرتان بدهد!!!!!!!!
آخرین اخبار