جشن بزرگان در راديو صداي آشنا

گروه دین و اندیشه شبکه جهانی صدای آشنا، ويژه برنامه هاي "بشارت عشق"، "زلال آب"، "علمدار عشق"، و "سرور نیایشگران"، را به مناسبت ولادت امام حسین (ع)، ابوالفضل (ع)،و امام سجاد (ع) تهيه و توليد كرده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، "بشارت عشق" ضمن بیان نحوه همراهی یاران امام حسین علیه السلام با ایشان، شرایط زمان ولادت و زندگی حضرت را در قالب کلام کارشناس تحلیل و تفسیر خواهد کرد.

بحث و گفت و گو درباره آموزه های دینی و اخلاقی امام حسین علیه السلام و تاثیر آن در زندگی امروز در قالب گزارش مردمی، مکمل این ویژه برنامه است.

حجت الاسلام نوری زاده کارشناس این ویژه برنامه است.

رویا ولی زاده تهیه کننده، زهرا تقی ملا نویسنده و گوینده، عباس ضیاءبری راوی، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"بشارت عشق" را روز يكشنبه يازدهم خرداد ساعت 22:00 به وقت تهران برابر با ساعت 17:30 به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

"زلال آب" به درس هایی که جانبازان از رشادت های حضرت ابوالفضل (ع) یاد گرفتند و در جنگ از آن بهره بردند، می پردازد.

حجت الاسلام نوری زاده کارشناس این ویژه برنامه است.

رویا ولی زاده تهیه کننده، زهرا تقی ملا نویسنده و گوینده، عباس ضیاءبری راوی، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه مخاطبان شما هستند.

"زلال آب" را روز دوشنبه دوازدهم خرداد ساعت 22:00 به وقت تهران برابر با ساعت 17:30 به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

"علمدار عشق" قصد دارد درباره زندگانی، شخصیت و سجایای حضرت ابوالفضل (ع) گفت و گو کند.

در بخشی از این ویژه برنامه صحبت های آیت ا... وحید خراسانی درباره این حضرت پخش خواهد شد.

حجه الاسلام حسین اسکندری کارشناس این ویژه برنامه است.

سید داود عطایی کارشناس مجری و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند. 

"علمدار عشق" را روز دوشنبه دوازدهم خرداد ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 07:30 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
 
"سرور نیایشگران" در دو بخش کارشناسی و روایت، به بررسی زندگی، فضائل و سجایای اخلاقی امام سجاد (ع) می پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رضایی کارشناس این ویژه برنامه است.

فرزانه ردایی نویسنده و محقق، رقیه آقازاده تهیه کننده، سمیرا سجادی گوینده، مهدی صباغی راوی، فرحناز خطیرنژاد گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"سرور نیایشگران" را روز سه شنبه سيزدهم خرداد ساعت 22:00 به وقت تهران برابر با ساعت 17:30 به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
 
نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا:   www.sedayeashna.ir
 
شماره تماس روابط عمومی: 22164131 ، 22652327


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار