مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای/ سه شنبه ۱۳ خرداد آخرین مهلت ثبت نام اعلام شد

مهلت ثبت نام در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی‌ و حرفه‌ای و موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد تمدید شد.

توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزشی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال ۹۳ که تاکنون برای شرکت در این آزمون ثبت نام نکردند باید بگویم که تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه مهلت ثبت نام تمدید شد.

وی افزود: لذا به کلیه داوطلبان مذکور اکیدا توصیه می‌شود که براساس اطلاعات منتشره سازمان سنجش در صورت واجد شرایط بودن تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق و پرداخت وجه ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: براساس زمان پیش بینی شده این آزمون برای رشته‌های پذیرش در آن‌ها از طریق آزمون صورت می‌گیرد در روز جمعه ۲۴ مرداد ماه در حوزه امتحانی برگزار می‌شود لذا داوطلبان با آزمون و یا بدون آزمون باید در این سایت ثبت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارغوان
۱۰:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
من براي كنكور كارداني فني ثبت نام نكردم حالاهم ك مهلتش تمام شده بايد چيكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟