اراک/

ذره‌ای از ارادت مردم ایران به امام خمینی (ره) کم نشده است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با وجود مشکلات ذره‌ای از عشق و ارادتشان به امام خمینی (ره) کم نشده است.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک، محمد ابراهیم رضایی گفت :امام خمینی شخصیت انسانی وارسته که حامل معارف اهل بیت(ع) به جامعه بود و حق والایی بر مردم خمین، شیعیان و مسلمان دارد.

وی تصریح کرد: این شخصیت بزرگوار در دوران قاجاریه که فساد و ظلم کشور را فرا گرفته بود مأمن مردم ستم‌دیده بود و به واسطه جهاد و ایمانی که داشت، فرزندی بزرگوار به نام امام خمینی(ره) که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران شد، پرورش داد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توسعه شهر خمین و نگاه ویژه مسئولان به این شهر به عنوان زادگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب افزود: باید زمینه فراهم شود که شهر خمین در شان و جایگاه امام و امت مسلمان این شهر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در ادامه برگزاری این کنگره را حرکت بسیار ارزشمندی عنوان کرد و گفت: این کنگره زمینه ده‌ها کار تحقیقاتی از مفاخر و گنجینه‌های ایران را برای محققان و پژوهشگران فراهم کرد.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی گفت: پژوهشگران عینک خود را برداشته و در تاریخ 200 سال گذشته گرد و غبارها را زدوده و عالی‌ترین درس‌ها را در باره نقش فقها، بزرگان و اندیشمندان در این منطقه بررسی کنند و به دیگران بیاموزند./س
 
برچسب ها: ارادت ، مردم ، شخصیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.