پایان اقتدار "معراجی ها" و "چ"/روزهای خوب "زندگی جای دیگری است"

فصل جدید نمایش فیلم‌ها در حالی آغاز شد که پخش کننده "زندگی جای دیگری است" از حاصل فروش این فیلم رضایت دارد.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، با آغاز فصل جدید در نمایش فیلم روی پرده‌های سینما، فیلم "طبقه‌حساس" کمال تبریزی به عنوان تنها فیلمی که 10 هفته‌ی خود را روی پرده‌ی نمایش تکمیل کرد، با فروش 5 میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان به اکران خود خاتمه داد.

فیلم "چ" ابراهیم حاتمی‌کیا نیز در حالی امروز به پایان نمایش خود رسیده است که یک میلیارد و 310 میلیون تومان در تهران و یک میلیارد و 100 میلیون تومان در شهرستان ها فروش داشته است.



"خط ویژه"‌مصطفی کیایی نیز با فروش یک میلیارد و 472 میلیون تومان در تهران و 750 میلیون تومان در شهرستان‌ها تا پایان سه‌شنبه به نمایش خود پایان داد.

"فیلم زندگی جای دیگری است" با تمام نارضایتی منوچهر هادی از زمان نمایش فیلم با 14 سالن در تهران و 30 سالن در شهرستان 530 میلیون تومان فروش داشته است که از این میزان 400 میلیون تومان به تهران و 130 میلیون تومان به شهرستان تعلق دارد و این در حالی است که حبیب اسماعیلی، پخش کننده این فیلم در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود همین میزان از فروش هم برای "زندگی جای دیگری است" رضایت‌بخش بوده است.

فیلم "5 ستاره" به کارگردانی مهشید افشارزاده و تهیه‌کنندگی امیر سماواتی تا پایان سه شنبه 381 میلیون تومان فروش داشته است که از این میزان 278 میلیون تومان به 21 سالن تهران و 103 میلیون تومان به 18 سالن شهرستان‌ها تعلق دارد. فیلم اشباح به کارگردانی "داریوش مهرجویی" و تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری تا پایان سه‌شنبه 93 میلیون تومان در 10 سالن تهران و 10 میلیون تومان در 2 سالن مشهد فروش داشته است.

"مترو پل"  مسعود کیمیایی نیز 225 میلیون تومان فروش داشته است که از این میزان 165 میلیون تومان به تهران و 60 میلیون تومان به شهرستان‌ها تعلق دارد و این در حالی است که تعداد سالن‌های نمایش این فیلم در تهران 23سالن و در شهرستان‌ها 25 سالن است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، سالن ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار