قتل هولناک برادر با همکاری دوست معتاد

فردی که به همراه دوستش برای مصرف مواد مخدر خونه برادر خودش رفته بود، در درگیری خونین صاحب خانه را به قتل رساند.

سرهنگ بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: در پی اعلام مرگ مشکوک مرد جوانی داخل یک منزل مسکونی واقع در شهرک امام علی مشهد کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات خود در این خصوص را آغاز کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: بررسی های اولیه پلیسی با توجه به اظهارات دو فرد حاضر در صحنه حاکی از آن بود که صاحبخانه شب در منزل خوابیده و صبح فوت کرده است.
 
سرهنگ بیدمشکی افزود: با انتقال جسد به پزشکی قانونی و پس از انجام بررسی های علمی آثار خون مردگی در بافت مغز و شکستگی دنده‌های قفسه سینه محرز شده و تحقیقات بعدی پلیس واقعیت دیگری را نمایان ساخت.
 
وی افزود: تحقیقات نشان می داد که در این رابطه برادر مقتول و فرد دیگری که در محل بوده‌اند که به عنوان مظنون دستگیر شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد : برادر مقتول در برابر شواهد و ادله موجود اعتراف کرد که همراه دوستش برای مصرف مواد مخدر به خانه برادرش رفته بودند که ناگهان برادرش با او درگیر می شود و با شکستن شیشه به سمت آن ها حمله ور شده و از ناحیه دست و پا مجروحش کرده است.
 
سرهنگ بیدمشکی در ادامه اظهار داشت: در ادامه بررسی ها مشخص شد متهمان صاحب خانه(برادر مقتول) را با ضربات مشت و چوب و لگد به قتل رسانده اند.
 
به گفته رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی خراسان رضوی برای روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پلیسی ، صحنه ، قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار