ساری /

حل مشکل مالی آب شرب ساحل آرام گلوگاه

در بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مناطق گردشگری شهرستان گلوگاه، مشکل مالی تامین آب آشامیدنی ساحل دریای آرام این شهرستان، حل شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری عیسی قاسمی‌ طوسی افزود: گورستان قدیمی سفیدچاه(در حوزه جغرافیایی بهشهر)، منطقه جنگلی و توریستی«توسکا چشمه»، «نیالا» روستای هدف گردشگری، و دریای آرام گلوگاه، چهار منطقه‌ای بودند که امروز از نگاه درویش‌امیری و هیئت همراه ایشان گذشت.

وی که تنها برای بازدید از دریای آرام گلوگاه به این شهرستان آمده بود، هدف از سایر بازدیدها را آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های شرقی‌ترین نقطه مازندران عنوان کرد.

درویش‌امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریبا بیان این‌که وجود چنین مناطقی، یک سرمایه هستند، اظهار داشت: باید سعی کنیم مشکلات پیش پا را با تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط حل کنیم.

وی در این سفر، 500 میلیون تومان را به حل مشکل آب شرب ساحل دریای آرام گلوگاه اختصاص داد، و فعلاً برای سایر مناطقِ بازدید شده، تصمیمی گرفته نشد.

فاصله اندک(5 کیلومتری) دریا تا مرکز شهر گلوگاه و آرام‌بودن این دریا به‌دلیل وجود شبه‌جزیره بین‌المللی میانکاله، باعث شده است تا در تمام فصول سال شاهد حضور مسافر و گردشگر در این منطقه گردشگری باشیم.

دو سال است که مجتمع تفریحی- توریستی «اورانوس» فضای زیبایی را به ساحل گلوگاه بخشیده و سرمایه‌گذاری‌های خوبی را در بخش تفریحات و سرگرمی و امکانات رفاهی ایجاد کرده است که همین موضوع باعث افزایش گردشگر در یکی از آرام‌ترین سواحل کشور شده است.

شهرستان گلوگاه در حوزه سیاسی- جغرافیایی مازندران به دروازه شرقی، در حوزه گردشگری به بهشت گمشده، و در نگاه کلی به شهر«دکل‌بندان»معروف است، این شهرستان با توجه و برنامه‌ریزی بیشتر مسئولان به‌ویژه در بخش گردشگری می‌تواند در سایه جوانان غیرتمند خود، سایه سنگین بیکاری را کنار زده، و الگوی سایر شهرستان‌ها باشد./س

برچسب ها: آب ، شرب ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.