عباس‌نژاد: انتقاد‌های من مغرضانه نیست/ جای رودکی در تیم ملی خالی است

مشاور فنی تیم ملی جودو گفت: رودکی جوان است و بهتر بود که دعوت تیم ملی را می‌پذیرفت و به اردو می‌آمد.

عطااله عباس‌نژاد، مشاورفنی تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با این انتخابی موافق بودم و خوشحال هستم که یک انتخابی برای تیم ملی گذاشتند تا بچه‌ها کمی به خودشان بیایند و خوب بود ولی از کیفیت این انتخابی راضی نبودم. این افرادی که به عنوان نفرات دوم وسوم درانتخابی شرکت کردند کیفیت کاری خوبی نداشتند اینها باید نفرات فیکس مارا به خطر بیاندازند.

پیشکسوت جودو کشورمان در ادامه افزود: مسئولان و مدیرتیم تلاششان را می کنند، دارند هزینه می‌کنند بنده شاهد هستم که آقای میراسماعیلی ورستگار شب وروزشان را گذاشته‌اند. همه به دنبال این هستند که یک تیم خوب داشته باشند و بتوانیم در جودو آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مشاور فنی تیم ملی درخصوص راه چاره برای نجات جودو اذعان داشت: این موضوع باید کارشناسانه بررسی شود، طرحی نو ارائه دهیم چون این طور نتایج ضعیف خواهیم گرفت. درب های تیم ملی برای همه باز است باید برای جوانان ایجاد انگیزه کنیم.

وی درخصوص سرمربی تیم ملی افزود: سرمربی تیم ملی از قهرمانان خوب جودو کشورمان است ولی هنوز در بعد مربیگری تجربه کافی را ندارد. سرمربی تیم ملی باید طرح تمرینی دقیقتر و به روز‌تری داشته باشد من جودو را دوست دارم و این انتقاد‌های من به هیچ عنوان مغرضانه نیست و قصد کمک به جودو را دارم.

عباس‌نژاد درخصوص رودکی هم اینچنین اظهار داشت: رودکی از قهرمانان خوب وارزنده ماست، قهرمان بزرگی است و میراسماعیلی قدرش را می‌داند. رودکی جوان است وخیلی بهتر می شد که دعوت را می پذیرفت وبه اردو می‌آمد وآنجا صحبت‌هایش را می‌کرد.
من ناراحتم که یک قهرمان مثل رودکی در تیم نیست او درمسابقات جوانان جهان نایب قهرمانی جهان را دارد چه خوبی می شد که یک نشستی برگزار می شد و مشکل او هم حل می شد جای ایشان درتیم ملی خالی است.

وی تصریح کرد: جودو دردنیا یک ورزش پویاست و با سرمایه‌گذاری کلانی که کشورهای اروپایی دراین ورزش می‌کنند نتیجه می‌گیرند آنها با هم ارتباط نزدیک دارند وبه صورت منظم به کشورهای یکدیگر می روند وبا هم مسابقه می‌دهند. از ظرفیت‌های یکدیگر خوب استفاده می کنند واز هم سبقت می گیرند. ما هم باید سعی کنیم و تلاشمان را برای ارتقای جودو بیشتر کنیم.

عباس‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: ما ایرانیان خاصیت‌های عجیب و غریبی داریم و مرد روزهای سخت هستیم بایدبه فکر المپیک باشیم. دورویداد مهم را در پیش داریم وباید در جلساتمان بنشینیم وببینیم چه کار بایدکرد. راه سخت است وهر یک نفر باید به اندازه 10 نفر کار کند ومن آرزوی موفقیت برای تیم ملی جودو درهر زمان را دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار