ساری /

اختصاص اعتبار صندوق توسعه ملی به بخش گردشگری

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به اینکه در در کمیسیون تلفیق پیشنهاد اختصاص 10 درصد از اعتبارات حمایت از بخش صنعت و معدن به گردشگری را ارائه دادم، گفت: با این اعتبار اقدامات ماندگاری در کشور انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، نجف‌ نژاد با بیان اینکه از 100 درصد نفتی که امسال به فروش می‌ رسد چهار و نیم درصد برای فراهم کردن زیرساخت نفتی به کار گرفته می‌شود، افزود: همچنین دولت و مجلس با هم توافق کردند که از 84 و نیم درصد مابقی 29 درصد به حساب صندوق توسعه ملی برای حمایت از بخش خصوصی اختصاص دهند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 10 درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای حمایت از بخش کشاورزی ،محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی استفاده خواهد شد، گفت: 10 درصد نیز برای حمایت از بخش صنعت و معدن اختصاص داده شد.

نجف‌ نژاد افزود: حمایت از سرمایه‌گذار یعنی حمایت از مردم، چون سرمایه‌گذار با سرمایه‌گذاری می‌تواند اشتغال زیادی ایجاد کند.

وی با اعلام اینکه در کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادم 10 درصدی که قرار است برای حمایت از بخش صنعت و معدن اختصاص داده شود گردشگری نیز به آن اضافه شود، خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبار به حوزه گردشگری می‌شود اقدامات ماندگاری در سطح کشور انجام داد./ش/ن

برچسب ها: بودجه ، گردشگری ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.