نورباران شبهاي ميلاد در راديو معارف

ويژه برنامه زنده «نور باران» به مناسبت شب‌هاي فرخنده ميلاد امام حسين، حضرت اباالفضل و امام سجاد عليهم السلام از راديو معارف پخش مي‌شود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو معارف، همزمان با شب هاي فرخنده و با سعادت ميلاد سه نور از انوار طيبه خاندان عصمت و طهارت در طليعه ماه شعبان، ويژه برنامه «نورباران» در سه شب پخش خواهد شد.

در اين برنامه حجت الاسلام والمسلمين سيد عباس لاجوردي پژوهشگر در حوزه تاريخ و سيره به بررسي موضوع شفاعت، توسل و زيارت با توجه به شبهات مطرح شده در اين موارد مي‌پردازد.

برخي از محورهاي مرتبط با موضوع برنامه كه بررسي و تبيين خواهد شد عبارتند از: تعريف توسل و شفاعت از نگاه شيعه، شفاعت و توسل در قرآن، شفاعت و زيارت و توسل در سنت نبوي و صحابه، تفاوت مبنايي شيعه و وهابيون در تعريف شفاعت و توسل، توسل و شفاعت از نگاه عقل، شرايط شفاعت شوندگان، الزامات توسل، انواع شفاعت، رابطه شفاعت و توسل با توحيد الهي، رابطه شفاعت و توسل و زيارت با شرك، نمونه‌هايي از توسل و زيارت‌هاي بزرگان اهل سنت و ...

ويژه برنامه «نورباران» كاري از گروه معارف و علوم اهل‌بيت عليهم السلام به سردبير تهيه كنندگي اكبر طالبي‌نيا و اجراي سيد حميد حسيني روزهاي 10 تا 12 خرداد 93 ساعت 21:30 از راديو معارف تقديم شنوندگان فرهيخته و محبان اهل بيت عصمت و طهارت خواهد شد. علاقمندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اين برنامه به صفحه اختصاصي برنامه «نورباران» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، معارف ، پژوهشگر ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.