تبسم آسماني راديو معارف در روزهاي ميلاد

همزمان با خجسته زادروز حضرت امام حسين، حضرت ابوالفضل و حضرت امام سجاد عليهم السلام، راديو معارف ويژه برنامه زنده «تبسم آسمان» را پخش مي‌كند.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو معارف، در طليعه ماه معظم شعبان و همزمان با خجسته زادروز اسوه آزادگان جهان حضرت امام حسين، يار غيور و صف شكن ايشان حضرت اباالفضل و زينت عابدان و بندگان خداوند حضرت امام سجاد عليهم السلام، ويژه برنامه زنده «تبسم آسمان» در سه روز متوالي تقديم شنوندگان صداي فضيلت و فطرت مي‌شود.

در اين برنامه كه در فضايي شاد و بانشاط معنوي پخش خواهد شد حجت الاسلام و المسلمين محمد حسين عبدي در روز نخست برنامه با توجه به شعار سال اقتصاد و فرهنگ به بررسي مسئوليت فرهنگي دولت اسلامي و نخبگان، براساس خطبة مناي حضرت امام حسين عليه السلام و سيرة ايشان در طول زندگي با تاكيد برموضوعاتي همچون سكوت در برابر فساد و زشتي‌ها، ترك امربه‌معروف و نهي‌ازمنكر، نكوهش نخبگان به سبب سكوت در برابر فساد، نترسيدن از صاحبان قدرت و ثروت، قيام عليه ظلم و فساد و عدم اكتفا به نكوهش، مسئوليت‌آور بودن عنوان حكومت اسلامي، كوتاهي در برابر حقوق ديگران، عافيت‌طلبي، بي‌توجهي به نقض ميثاق‌هاي خدا و پيامبر، هواپرستي و عدم اجتناب از شبهات، ياري نكردن كساني كه درد دين و فرهنگ دارند، انتظار مردم از حكومت اسلامي در حوزه فرهنگ، تسلط اشرار بر حكومت به سبب بي‌تفاوتي در برابر مسئوليت‌ها خواهد پرداخت.

اين كارشناسن معارف اهل بيت عليهم السلام همچنين در روز دوم برنامه به بررسي نقش روحيه جهادي و تلاشگرانه در كسب موفقيت‌ها با توجه به سيره و روحية جهادي و تلاشگرانه حضرت اباالفضل‌العباس عليه السلام و رواياتي كه در توصيف ايشان وارد شده‌است، مي‌پردازد.

در روز سوم نيز حجت الاسلام و المسلمين اعواني به  بررسي نهضت فرهنگي امام سجاد عليه السلام در حوزة دين و احياي ارزش‌هاي ديني خواهد پرداخت.

ويژه برنامه زنده «تبسم آسمان» كاري از گروه معارف و علوم اهل‌بيت عليهم السلام به سردبير تهيه كنندگي محمد حسين‌پور و اجراي محمد جواد محمدي روزهاي 11 تا 13 خرداد 93 از ساعت 8:40 از راديو معارف تقديم معارف جويان شنونده خواهد شد. علاقمندان به كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اين برنامه مي‌توانند به صفحه اختصاصي برنامه «تبسم آسمان» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، معارف ، تبسم ، خجسته ، حکومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار