عابدینی: وضعیت مالکیت باشگاه داماش گیلان هفته آینده مشخص می‌شود/ کسی حق گذاشتن سقف بودجه را ندارد

مدیرعامل سابق باشگاه داماش گیلان در خصوص تعطیلی این باشگاه گفت: این موضوع صحت ندارد و اعضای باشگاه داماش درحال انجام وظیفه‌شان هستند.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: باشگاه داماش گیلان تحت نظارت دادگستری است و هم‌اکنون به فعالیتش ادامه می‌دهد و متوقف نشده است.

عابدینی درباره وضعیت مالکیت باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه داماش گیلان تصویب کرده که باشگاه داماش در رشت بماند. همچنین نام باشگاه هم تغییر نکند و فقط پسوند یا پیشوندی به نام باشگاه اضافه می‌شود.

وی در مورد پیشنهاد‌های داده شده برای به خدمت گرفتن مالکیت باشگاه داماش گیلان گفت: گروه صنایع اراک و یک شرکت مشهدی خواهان خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان هستند. مذاکراتی با این دو شرکت انجام شده و وضعیت مالکیت باشگاه تا هفته آینده مشخص می‌شود.

مدیرعامل سابق باشگاه داماش گیلان در مورد وضعیت بدهی بازیکنان داماش گیلان بیان کرد: مقدار بدهی بازیکنان را به دادگستری اعلام کردم و بعد از دریافت پول قرار است بدهی بازیکنان را بدهم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده گفت: مالک جدید باشگاه داماش گیلان بازیکنان مدنظر سرمربی داماش را برای فصل بعد جذب می‌کند.

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: شرح وظایف کمیته فنی توسط اعضای هیات مدیره به تصویب رسیده است و در یکی 2 روز آینده با ابلاغ حکم، کارمان را در هیات مدیره شروع می‌کنیم.

عابدینی در خصوص سقف بودجه بیان کرد: هیچ کس حق گذاشتن سقف بودجه را ندارد. تیم‌ها فقط باید پاسخگوی دخل و خرجشان باشند. اگر تیمی دچار کسر بودجه شد می‌تواند از طریق تسهیلات بانکی این موضوع را برطرف کند.

رئیس کمیته فنی پرسپولیس تصریح کرد: میانگین بودجه باشگاه‌ها 7 تا 18 میلیارد تومان است. اگر باشگاهی 30 میلیارد تومان هم هزینه کند هیچ کس نمی‌تواند جلویش را بگیرد. باشگاه‌ها فقط باید منابع درآمد‌شان را مشخص و براساس آن هزینه کنند.

وی گفت: کسی نمی‌تواند میزان بودجه را تعیین کند. به هر حال سقف بودجه نیاز به بحث کارشناسی دارد و فقط تیم‌ها باید منابع درآمدشان را مشخص کنند.

عابدینی درباره احتمال اختلاف با علی دایی خاطرنشان کرد: همه ما در یک مجموعه کار می‌کنیم، قوانین و مقررات هم وظایف ما را در باشگاه پرسپولیس مشخص کرده است. در سیستم باشگاه پرسپولیس تعریف شده که ما باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار