آزمون سراسري کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامي فردا برگزار خواهد شد

آزمون سراسري کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامي روز پنجشنبه مورخ 93/3/8 ، جمعه مورخ 93/3/9 و شنبه مورخ 93/3/10 در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی آزمون، دکتر ناصر اقبالی گفت: هر داوطلب می بايست با توجه به زمان برگزاري آزمون خود در حوزه امتحاني كه از قبل مشخص گرديده، حضور به هم رسانند. ساعت آغاز آزمون هاي صبح 8:00 و آزمون هاي بعدازظهر 16:00 عصر خواهد بود. 

اقبالي افزود: داوطلبان مي بايست يكساعت قبل از برگزاري هر نوبت از آزمون در حوزه امتحاني حضور به هم رسانند. 

اقبالي تأكيد كرد: به همراه داشتن كارت ورود به جلسه، اصل شناسنامه و يا اصل كارت ملي در حوزه امتحاني ضروري است. 

رييس مركز آزمون تأكيد كرد: داوطلبان به هنگام استقرار در صندلي خود شماره كارت ورود به جلسه و شماره پاسخنامه خود را بررسي كنند و در صورت وجود هرگونه مغايرت به مسئولين مربوطه اطلاع دهند. 

اقبالي در ادامه توصيه كرد: به همراه داشتن هرگونه وسايل الكترونيكي نظير ماشين حساب، تلفن همراه، دستگاههاي حافظه دار و ارتباطي و مشابه آن در جلسه آزمون ارشد ممنوع است. 

اقبالی گفت : داوطلبان در نظر داشته باشند از زمانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند، می بایست شماره داوطلبی خود را یادداشت نموده و آن را تاپایان زمان اعلام نتایج نگهداری کنند تا برای دریافت کارنامه از پایگاه اینترنتی مرکزآزمون دچار مشکل نشوند.  

وی در ادامه افزود: از آنجاييكه سوالات اكثر مجموعه هاي اين آزمون به صورت تستي برگزار مي شود، داوطلبان مي بايست با توجه به رديف هر سوال، پاسخ را با مداد سياه معمولي بطور يكنواخت و پررنگ علامتگذاري كنند. در مورد برخي از مجموعه هاي گروه هنر كه سوالات آن به صورت تستي و تشريحي مي باشد، داوطلبان لازم است وسايل مورد نياز آزمون تشريحي را كه در برگ ورود به جلسه آنها قيد گرديده است به همراه داشته باشند. 

اقبالي توصيه كرد: در سوالات تستي هر پاسخ صحيح يك نمره مثبت و هر پاسخ غلط   نمره منفي منظور مي شود. بنابراين بهتر است داوطلبان بطور حدسي و تصادفي پاسخ نداده و فقط به سوالاتي كه از جواب آن مطمئن هستند، پاسخ دهند.  

اقبالی در پایان گفت : داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی ، سؤال خود را از طریق آدرس الکترونیکی www.pubr-azmoon.com  ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند .




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار