ساری/

بخشدار جدید کلیجانرستاق مرکز مازندران معرفی شد

محسن مجیدی سرپرست بخشداری کلیجانرستاق مرکز مازندران شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرکز مازندران، آیین تودیع و معارفه بخشدار بخش کلیجانرستاق برگزار شده و طی حکمی محسن مجیدی از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست جدید بخشداری معرفی شده و از زحمات نصرالله زاهدی بخشدار سابق قدردانی شد.

فرماندار ساری در این مراسم ابراز داشت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی توفیق الهی است و مهم‌ترین و بالاترین شأن مسئولان خدمت به مردم بوده و باید همه توان و ظرفیت خود را جهت خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم به‌کار گیریم.

فرماندار مرکز مازندران ادامه داد: مسئولان، فرزندان نظام و انقلاب هستند که امروز در عرصه‌های مختلف خدمتگذاری، خدمت بی‌منت و صادقانه دارند.

جواد واحدی با تشکر از زاهدی بخشدار سابق کلیجانرستاق خاطرنشان کرد: این مسئول در مدت 32 ماه خدمت در بخشداری زحمات زیادی را در بخش کلیجانرستاق کشید و سربلند و سرافراز در منصب و سنگر دیگری خدمت می‌کند.

واحدی گفت: فضای موجود در بخش، فضایی آکنده از تعامل و همگرایی است و مدیریت متمرکز در بخش عملکرد قابل قبولی داشته و مسئولان بخش توانستند فضای صمیمی در بخش ایجاد کنند.

فرماندار مرکز مازندران اضافه کرد: تغییرات نشانه ضعف افراد نیست بلکه تغییرات، تحول و تجربه را ایجاد می‌کند و فضایی را برای خدمت به دیگران به وجود می‌آورد.

وی افزود: زاهدی در مدت 32 ماه خدمت کارنامه درخشانی را از خود به جا گذاشت و علت تغییر بخشدار نه ضعف مسئول سابق بوده بلکه ایجاد فضای جدید و خدمت‌گذاری به مردم است.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت بخش کلیجانرستاق دارای قابلیت شکوفایی بسیاراست.

وی به اهتمام ویژه مدیران و نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: مسئولان فضا را برای شکوفایی بخش فراهم کردند.

واحدی گفت: مشکلاتی در بخش وجود دارد که با پیگیری‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و بحث توسعه در بخش با توجه به برنامه‌های دولت قطعا در آینده نزدیک شاهد تغییرات محسوسی خواهیم بود.

واحدی گفت: باید در سال 93 به دو موضوع مهم اقتصاد و فرهنگ با تعیین راهبردها، خط ‌مشی‌ها، راهکارهای اجرایی و عملیاتی با وجدان کاری، ایجاد فضای همدلی، وحدت برای شکوفایی، رونق و توسعه و پیشرفت کشور با عزم ملی و مدیریت جهادی دست یابیم.

بخشدار سابق بخش کلیجانرستاق ساری در این مراسم با بیان اینکه در طول خدمت به هیچ گروه و جناحی متصل نبودم، تصریح کرد: خط ما خط ولایت است و عزت و موفقیت ما در گرو ولایت‌مداری بوده و نگاه و دیدگاهم حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی است.

نصرالله زاهدی با اشاره به فعالیت 32 ماه خود در این بخشداری گفت: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در آینده نزدیک شاهد توسعه در بخش کلیجانرستاق خواهیم بود.

سرپرست جدید کلیجانرستاق گفت: این بخش علی‌رغم اینکه دارای ظرفیت‌های زیادی شامل زمین‌های حاصلخیز، منابع آبی غنی و در حوزه صنعت و گردشگری دارای پتانسیل‌های فراوان است.

محسن مجیدی گفت: اما هنوز غبار محرومیت بر چهره این بخش وجود دارد و باید برای رسیدن به فضای توسعه و خدمت بیشتر به مردم تلاش کنیم و امیدواریم بتوانیم با کمک هم فضای جدیدی را به وجود بیاوریم.

وی از شوراهای روستا و شهر، دهیاران و مسئولان بخش کلیجانرستاق درخواست کرد تا  اتحاد، یکدلی و برادری در بخش تقویت شود و با کمک هم به مشکلات و مسائل پیش رو فائق بیاییم.

مجیدی با اشاره به فرمایشات رهبری در شعار سال گفت: عزم ملی یکی از مصادیق فرمایشات رهبری است که با برادری و همکاری در بخش این امر تحقق پیدا می‌کند.

مجیدی رعایت ضوابط و مقررات را از اولویت‌های مهم دانست و گفت: تعریض مسیر ساری ـ تاکام باید مهم‌ترین دغدغه ما باشد که امیدواریم با همدلی و تلاش این مهم محقق شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بخشدار ، مازندران ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.