برگزاری نشست علمی "فردگرایی در تابع رفاه اجتماعی از منظر مبانی اسلامی و اقتصاددانان لیبرالیسم"

پژروهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری انجمن اقتصاد اسلامی حوزه نشست علمی "فردگرایی در تابع رفاه اجتماعی از منظر مبانی اسلامی و اقتصاددانان لیبرالیسم" را در روز جمعه ۹ خردادماه برگزار می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدرضا حسینی استادیار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دبیر این نشست در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بنابر اعلان گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، هدف از برگزاری این نشست ترویج فرهنگ دینی در اداره امور اقتصادی جامعه، فراهم آوردن زمینه‌هایی برای ارائه نظریه‌ای بومی و اسلامی در علم اقتصاد و بهره‌مندی از نظرات ناقدین و شرکت کنندگان می‌باشد. 

وی افزود: سخنران این نشست علمی، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کرمی استادیار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و ناقدان، حجت الاسلام و المسلمین علی شیروانی دانشیار گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و محمدجواد توکلی عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: این نشست در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل انجمن‌های علمی برگزار می‌شود و شرکت کلیه علاقه مندان در آن آزاد است.


انتهای پیام/
برچسب ها: نشست علمی ، اسلام ، اقتصاد ، نقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.