بزرگترین پروژه عمرانی زنجان با عنوان طرح سبزه میدان پس از سال ها انتظار مردم با انتخاب شریک شهرداری جهت احیای بافت مرکزی شهر زنجان به زودی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛شهردار زنجان با بیان اینکه طرح بزرگ سبزه ميدان كه سال‌ها است در مركز شهر زنجان نيمه كاره مانده بود به زودي عملياتي مي‌شود بنياد تعاون ناجا به عنوان شريك طرح بزرگ سبزه ميدان مشخص شده است.

امین افزود: تعيين سرمايه گذار طرح بزرگ سبزه ميدان بر اساس اعلام فراخوان عمومي كه برگزار شده است تعيين شد.

شهردار زنجان ادامه داد: پس از دو مرحله فراخوان عمومي توسط شهرداري زنجان و حضور چندين شركت در اين فراخوان كه طي مراحل قانوني بازگشايي پاكت با حضور اعضاي كميسيون‌هاي سرمايه گزاري شهرداري زنجان تشكيل شد و پيشنهاد بنياد تعاون ناجا با توجه به سوابق خوب اجرايي در پروژه‌هاي بزرگ عمراني در سطح كشور برخوردار است به عنوان شريك شهرداري زنجان انتخاب شد.

امين با بيان اينكه رقم اين سرمايه گذاري كه بزرگترين سرمايه گذاري شهري تاكنون در زنجان است، تصریح کرد : در ادامه راه به حمايت و ياري مردم و مسئولان ذيربط در روند اجراي اين پروژه عظيم نياز است زيرا اين سرمايه گزاري، شهرداري مركز و شهر زنجان را متحول خواهد كرد.

وي به ديگر برنامه‌هاي پيش رو شهرداري در زمينه سرمايه گذاري اشاره و اضافه کرد : شهرداري زنجان با نگاه به آينده در بحث‌هاي سرمايه گذاري حركت و گام بر مي‌دارد كه پروژه سرمايه گزاري اشراق و كارخانه بازيافت از جمله آنها است.

شهردار زنجان تاکید کرد :پروژه مجتمع تجاري، فرهنگي و رفاهي بلوار اشراق از ديگر طرح‌هاي سرمايه گذاري است كه مراحل تعيين سرمايه گذار براي آن نيز از طريق فراخوان تعيين و اين پروژه نيز تا 2 ماه آينده عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.

امين جذب سرمايه گذار براي پروژه‌هاي شهرداري و شهر زنجان را در راستاي افزايش ثروت عمومي شهر و اشتغالزايي جوانان فارغ التحصيل زنجان را از اولويت‌هاي شهرداري زنجان عنوان كرد./ش/ن



برچسب ها: طرح ، سبزه میدان ، کلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.