اردبیل/

بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی در کوثر

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 32 تختخوابی کوثر که نیاز جدی مردم این منطقه است سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری بنه خلخال دیروز در بازدید از این طرح نیمه‌تمام بیمارستانی در کوثر اظهار داشت: با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و بازدیدی که از این بیمارستان نیمه‌تمام داشتیم ضرورت تسریع در روند اجرایی این طرحکه خواسته اصلی مردم بودهدر حوزه بهداشت و درمان مطرح شد.

وی با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه کارهای ساختمانی این بیمارستان تصریح کرد: این طرح با زیربنایسه هزار مترمربع در دو طبقه در حال احداثبوده و طرح در دست اجرای بیمارستان 32 تختخوابی، فوق‌العاده برای مردم این شهرستان حائز اهمیت است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت‌: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح می‌توان در امر محرومیت‌زدایی، رفع بیکاری و مهاجرت معکوس گامی بلند و مؤثر برداشت.

جعفری بنه خلخال افزود: این بیمارستان شامل بخش‌های مختلف درمانگاه، اورژانس، آزمایشگاه، اتاق عمل، زایمان، بستری زنان و زایمان، بخش جراحی، بستری کودکان، استریل مرکزی، ccu و lcu، بستری جراحی، بستری زنان و مردان است.

وی ادامه داد: برای تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی کوثر حد‌اقلچهار میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی الزامی است تا این طرح به صورت کامل تکمیل شده ودر اختیار اهالی این منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کوثر ، بهره ، برداری ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.