مدیر عامل موسسه فرهنگی پیام آزادگان خبر داد

همزمان با روز میلاد امام حسین( ع) سه پاسدار آزاده تجلیل می شود

علی محمد احدی مدیر عامل موسسه فرهنگی پیام آزادگان گفت: همزمان با سوم شعبان روز میلاد امام حسین(ع) موسسه فرهنگی پیام آزادگان از سه نفر از پاسداران آزاده کشور تجلیل و قدردانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، علی محمد احدی مدیرعامل موسسه فرهنگی پیام آزادگان در نشست خبری که امروز برگزار شد با بیان اینکه این مؤسسه در روز شنبه مورخ 10خرداد همزمان با سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) مراسم " پاسداشت  ابر فیاض" را برگزار می کند، گفت: در این مراسم که همه ساله با سخنرانی شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی، دانشگاهی، لشگری و کشوری برگزار می‌شود امسال نیز یک شخصیت لشگری سخنران مراسم خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در حوزه هنری اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدای آزاده میهمانان اصلی مراسم " پاسداشت ابر فیاض" خواهند بود، که در این مراسم از سه تن از پاسدار آزاده کشور با نام های شهید حمد اله دکامی‌زاده فرمانده سپاه کرمانشاه و دو پاسدار دیگر با نام‌های سردار فرجیان‌زاده معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج و سردار گرجی فرمانده سپاه فرودگاه‌ها تجلیل و قدردانی خواهد شد.

احمدی افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید وامور ایثارگران، شهرداری تهران و سازمان بسیج مستضعفین همکاران ما در برگزاری این مراسم پاسداشت خواهند بود.

وی در پایان صحبت‌های خود اظهارکرد: مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان از بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین سازمان بسیج مستضعفین به خاطر آنکه تمام امکاناتشان را در اختیار ما قرار داده،‌ قدردانی می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار