وزیر ورزش و جوانان گفت: استان بوشهر رتبه پنجم کشور را از نظر سرانه ورزشی دارد در حالی که پایین‌ترین سرانه ورزشی مربوط به استان‌های تهران و البرز است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  محمود گودرزی در نشست با هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر با بیان اینکه جوانان در کشور ما به خوبی دیده نمی‌شوند، اظهار داشت: جوانان در جریان ساختاری و قوانین و مقررات کشور به دقت دیده نمی‌شوند.
 
وی افزود: تاکنون به 9 استان کشور سفر کردیم و مسائل مطرح شده در این استان‌ها تقریبا منطبق بر هم است بنابراین باید رویکرد خود در عرصه ورزش را تغییر دهیم و تا این رویکرد اتفاق نیفتد مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: کسانی که در کشور ورزش حرفه‌ای می‌کنند ارقام کلانی از ورزش را به خود اختصاص داده‌اند و گردش مالی آنان حدود 1200 میلیارد تومان است.
 
گودرزی خاطرنشان کرد: بخش اعظم مردم از اعتبارات ورزشی خود محروم هستند و این نگاه باید تغییر کند و بخش ورزش همگانی که آحاد جامعه در آن حضور دارند باید از مواهب دولتی بهره‌ند شود و این کار نیازمند تغییر فرهنگ عمومی مردم است.

وی تاکید کرد: هیئت‌های ورزشی در توسعه و تامین و ایجاد فضای شاد برای فعالیت‌های ورزشی تلاش کنند.
 
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افزایش اعتبارات هیئت‌های ورزشی بوشهر در سال جاری گفت: استان بوشهر رتبه پنجم کشور را از نظر سرانه ورزشی دارد در حالی که پایین‌ترین سرانه ورزشی مربوط به استان‌های تهران و البرز است.

گودرزی بیان داشت: جامعه بوشهر پرامید و بانشاط است واین استان با سابقه درخشان استانی امیدوار است.
 
وی اضافه کرد: این نکته را باید مد نظر داشته باشیم ما در حال عبور از یک شرایط بحران اقتصادی هستیم و باید با نگاه درون، با اخلاق و اخلاقیات، تغییر فرهنگ در عرصه ورزش را ایجاد کنیم.
 
50 درصد اعتبار نور افکن و سکو ورزشگاه بندر سیراف را تامین می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: 50 درصد اعتبار نور افکن و سکو ورزشگاه بندر سیراف را تامین می‌کنیم.

محمود گودرزی در پاسخ به درخواست جمعی از مردم و مسئولان شهر بندر سیراف مبنی بر احداث سکو و نورافکن برای زمین ورزشی بندر سیراف اظهار داشت: 50 درصد اعتبار سکو و نورافکن از سوی وزارت ورزش و جوانان و 50 درصد باقی مانده نیز توسط مسئولان استان بوشهر تامین شود.

وی ادامه داد: در سفر به استان بوشهر پنج پروژه ورزشی در شهرستان‌های عسلویه، کنگان و دشتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که امیدواریم مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی سیراف از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که البته برای استفاده بیشتر نیازمند ایجاد امکانات بیشتر است.
گودرزی با تاکید بر لزوم ساخت سکو و نورافکن در زمین ورزشی سیراف ادامه داد: 50 درصد از هزینه‌های احداث سکو و نورافکن توسط وزارت ورزش و 50 درصد نیز توسط استان تامین می‌شود.
 
وی بیان کرد: استان بوشهر دارای استعدادهای ورزشی بسیار خوبی است و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی در رشد و شکوفایی این استعدادها موثر است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار