قرعه کشی رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا برگزار شد و تکواندوکاران ایرانی حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی تکواندوی آسیا عصر شنبه سوم خرداد در تاشکند ازبکستان قرعه کشی شد و طی آن ملی پوشان ایران حریفان خود در این مسابقات را شناختند.

این رقابت ها از پنجم تا هفتم خرداد برگزار می شود.

در مراسم قرعه کشی غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی همراه با بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی به عنوان نمایندگان ایران حضور داشتند.

براساس قرعه در وزن منهای 58 کیلوگرم،فرزان آشورزاده ابتدا با نماینده قزاقستان (کایربک یاراسیک) مبارزه می کند. وی در صورت پیروزی دور بعد به مصاف تکواندوکاری از تاجیکستان می رود. در این وزن 24 تکواندوکار حضور دارند.

در وزن منهای 68 کیلوگرم، بهنام اسبقی دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده قزاقستان و قرقیزستان مبارزه می کند. در این وزن 23 تکواندوکار حضور دارند.

در وزن منهای 74 کیلوگرم، علیرضا نصر آزادانی در نخستین پیکار با حریفی اردنی (آناس آلاداربی) روبرو می شود و در صورت برتری به مصاف برنده لبنان و ماکائو خواهد رفت. در این وزن 17 تکواندوکار شرکت دارند.

در وزن منهای 80 کیلوگرم، مهدی خدابخشی ابتدا به مصاف حریفی از ماکائو (چائو هائو) می رود. او در مبارزه دوم باید با برنده دیدار یمن و هنگ کنگ روبرو شود. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

در وزن منهای 87 کیلوگرم، یوسف کرمی با برنده دیدار قزاقستان و چین مبارزه خواهد کرد. در این گروه 6 تکواندوکار شرکت دارد.

در وزن 87+ مرتضی شیری با (الیاس ال حیدری) از لبنان مبارزه می کند. در این وزن 11 نفر شرکت دارند.

همچنين در بخش بانوان فريده رشیدی در وزن دوم در صورت برد مقابل نماينده قزاقستان بايد با يكي از تكواندوكاران تاجيكستان يا مالزي مبارزه كند.

پریسا قربانی در وزن سوم قرار است در مبارزه اول با تكواندوكار تايلند ديدار كند و در صورت پيروزي در اين مبارزه رو در روي يكي از تكواندوكاران قزاقستان و ماكائو قرار بگيرد.

سوسن حاجي پور در وزن چهارم، كاپيتان تيم ملي بانوان نيز ابتدا به مصاف قزاقستان مي رود و سپس فيليپين را پيش رو دارد.

پریسا فرشیدی در وزن پنجم ديگر نماينده ايران در روز سوم مسابقات در اولين مبارزه رو در روي تايلند قرار خواهد گرفت و سپس با يكي از تكواندوكاران چين، هند و يا اردن مبارزه مي كند.

شکرانه ايزدي دور اول استراحت دارد و بعد از آن با ماكائو و يا قزاقستان مبارزه خواهد كرد.

اکرم خدابنده، نماينده سنگين وزن بانوان نيز در گام اول ماكائو را پيش رو دارد و در صورت پيروزي با برنده مبارزه كامبوج و فيليپين رو در رو خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار