سازنده کلیپ مبتذل "خوشحال در تهران" مدعی انتخاب رنگ تبلیغاتی کاندیدای ریاست جمهوری شد + تصویر

گفته می شود پیش از این نیز آقای ( س ) بعلت کارگردانی یک ویدئو کلیپ مبتذل از یک گروه زیر زمینی دستگیر و مدتی را در زندان سپری کرده است.

به گزارش خبرنگار  وبگردی باشگاه خبرنگاران، آقای (س ) که گفته می شود کارگردان ویدیو کلیپ نامتعارف و غیر اخلاقی ( خوشحال در تهران ) بوده است، سال گذشته در مصاحبه ای با یک ماهنامه داخلی مدعی شده  در انتخابات ریاست جمهوری  سال 92، رنگ اصلی انتخاباتی یکی از مطرح ترین کاندیدا ها  را به وی پیشنهاد کرده است.  

ویدیو کلیپ ساخته او در هفته گذشته توسط یکی از برنامه های سخیف و هتاکانه رادیو ضد انقلابی فردا  مورد استفاده قرار گرفته بود و رسانه های بیگانه نیز پس از بازداشت وی توسط مراجع قضایی حمایت گسترده ای را از وی آغاز کرده اند.


اما ادعاهای آقای ( س) در  خصوص نحوه همکاری و ارائه پیشنهاداتش به کاندیدای مورد نظر اینگونه در یک خبرگزاری داخلی نیز منعکس شده است :”اسفند 91 دوستانی از ستاد تبلیغاتی آقای(....)خواستند  پروزه عکاسی از ایشان را کارگردانی کنم.قراربود عکس های آتلیه ای از ایشان گرفته شود تا بتوانند در بیلبوردها و پوسترهای تبلیغاتی شان ازآنها استفاده کنند. قراربود عکاسی در ساختمان( ....)انجام شود. چند روز قبل از این، یکی از مشاوران ایشان برای هماهنگی های لازم با من در تماس بود و از من خواست رنگی را به عنوان رنگ تبلیغاتی ایشان پیشنهاد بدهم. من همان موقع رنگ ... را پیشنهاد کردم و شماره دقیق رنگ را هم چندساعت بعد به دستشان رساندم. بعد از آن، موقع عکاسی با اقای (....) درباره رنگ انتخابی ام حرف زدیم و ایشان هم گفتند که رنگ خوبی است و به این ترتیب، رنگ پیشنهادیم ، رنگ تبلیغاتی ایشان شد.

گفته می شود پیش از این نیز آقای ( س ) بعلت کارگردانی یک ویدئو کلیپ مبتذل از یک گروه زیر زمینی دستگیر و مدتی را در زندان سپری کرده است.

برچسب ها: ابتذال ، کلیپ ، رسانه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.