تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ جهانی در کشور صربستان به سرمی‌برد.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیش از اعزام به بلغارستان تنها نگرانی ما عدم حضور" میلاد عبادی‌پور" درترکیب بود که خوشبختانه مشکل وی هم حل شد و توانست خود را به بلغارستان برساند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و تیم آماده است تا با قدرت و روحیه بالا وارد مسابقات لیگ جهانی شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کواچ روی ملی‌پوشان تسلط زیادی پیدا کرده است. از نظر شناخت و مدیریت به تمرکز کافی رسیده تا پس از بازی دوم ترکیب اعزامی به مسابقات لیگ جهانی  و بازی ایتالیا را انتخاب کند. در حال حاضر ما سه نفر را اضافه داریم و پس از انتخابات نفرات اصلی باید آن‌ها  از صربستان به تهران بازگردند.

سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به این سؤال که آیا کواچ هم می‌تواند مانند ولاسکو به والیبال ایران کمک کند؟ گفت: مقایسه مربیان با یکدیگر کار خوبی نیست.

کواچ هم مانند ولاسکو نقطه نظرات خاص خود را دارد. حتی ولاسکو معتعقد بود ‌آن چیزی که می‌گوید دلیلی به درست بودن قطعییش نیست ولی چون به آن مسأله اعتقاد داشت، انجام می‌داد. کواچ تاکنون نشان داد، مربی صاحب  نام و صاحب کلاسی است اثراتی که در مسابقات سری A1ایتالیا او در تیمی بدون مهره داشت برکسی پوشیده نیست و مقامی که به دست آورده زبانزد همگان شده است. با توجه به این مسائل باید بگویم که کواچ از نظر فنی می‌‌تواند کمک بزرگی به تیم ما کند، ما هم دنبال همین مسأله هستیم . فقط از نظر زمان مشکل داشتیم که  خدا رو شکر دستیاران وی به خوبی اطلاعات کامل را در اختیارش گذاشته و کواچ توانست در مدت زمان کوتاه به شناخت کافی از ملی‌پوشان برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، والیبال ، ولاسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار