نظمی: پتروویچ هنوز سرمربی تراکتور نیست/کریمی می‌‌تواند آزادانه تصمیم بگیرد

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به طور قطع رسانه‌ها بحث سرمربی‌گری پتروویچ در تراکتور را قطعی اعلام کرده‌‌اند و قرار است دوشنبه به ایران بیاید.

جمشید نظمی، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی‌گری این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید اذعان کنم که بحث انتخاب سرمربی یکی از مقوله‌‌هایی است که پس از  اتمام فصل باید به آن پرداخت و به نظر من مهمترین نکته همین مبحث است. ما تعلل کرده‌ایم، دو گزینه جزو انتخاب‌های ما بوده که تحقق نیافت واین تعلل باعث شد که ما بازیکنانی را از دست دهیم.

وی در ادامه افزود: پس از عدم پذیرش شرایط باشگاه توسط"تونی" و رفتن وی از تیم، گزینه‌هایی را بررسی کردیم ولی هنوز بحث انتخاب سرمربی همچنان ادامه دارد. طی جلسه با هیأت مدیره گزینه‌های داخلی و خارجی را مدنظر قرار دادیم.

نظمی در خصوص انتخاب ایوان پتروویچ هم تصریح کرد: رسانه‌ها بحث پتروویچ را تمام شده تلقی کرده‌ و وی را سرمربی تیم تراکتور اعلام کرده‌اند، در حالی  ‌که اصلأ این‌گونه نبوده و نیست.
ما اصلأ بحث ما با "پترویچ" نهایی نشده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: انعکاس این مسئله که قطعی نشده نمی‌تواند کار درستی باشد. زیرا زمانی حضور "پتروویچ" قطعی می‌شود که مذاکرات را با وی انجام داده و پس از قبول شرایط کارش را تراکتور شروع کند.
 
وی بیان کرد: قرار است "پتروویچ" روز دوشنبه به ایران بیاید، سپس در صورت پذیرش و قبول شرایط مالی باشگاه ضمن مذاکره با وی قرارداد منعقد می‌کنیم.

نظمی در ادامه با اشاره به این که آیا احتمال دارد با "پترویچ" به توافق نهایی برسند؟ گفت: احتمال توافق 50 درصد است و این احتمال هم وجود دارد که به توافق نرسیم.

مدیر  عامل تراکتور سازی تأکید کرد: در صورت توافق نهایی شخص "پترویچ" به عنوان سرمربی برگزیده می‌شود.

وی با اشار به "کریمی" بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: علی کریمی بازیکن خوب و تأثیرگذار ما بوده است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم، وی آزاد است و می‌تواند هر تصمیمی که دوست دارد بگیرد.

نظمی با اشاره به "لک" هم اضافه کرد: حامد لک سرباز است و نمی‌تواند جایی برود و یا در تیم دیگری بازی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که هرکسی سرمربی یا بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی می‌شود، برای موفقیت تراکتوسازی تلاش کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار