تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ جهانی هم اکنون در اردوی تدارکاتی بلغارستان به سرمی‌برد.

محمد موسوی عراقی بازیکن دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: این سفر تدارکاتی به نفع ملی‌پوشان است. پس از بازی با  استرالیا راهی بلغارستان و سپس به صربستان اعزام شدیم.

برنامه‌ریزی دیدا‌رهای تدارکات ما به گونه‌ ای بود که سطح مسابقات دوستانه رفته رفته سنگین‌ تر شد. این موضوع از نظر فنی به صلاح ما بود چون مربی تیم به تازگی تتغییر کرده  است.

وی تصریح کرد: حدود 6 الی هفت ماه بود که ملی‌پوشان در کنار یکدیگر بازی نکرده بودند و همگی درگیر مسابقات لیگ بودیم. بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود تا در مسابقات لیگ جهانی و بازی با ایتالیا که برایمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار  است با صددر صد توان خود حاضر شویم. دفاع وسط تیم ملی والیبال در ادامه یادآور  شد: من بسیار خوش‌بین هستم کواچ می‌تواند کارش را به خوبی انجام دهد ونتایج کسب شده از سوی تیم ملی در این دوره از مسابقات لیگ جهانی به مراتب بهتر از زمان حضور ولاسکو باشد.

موسوی در پاسخ به این سؤال که آیا با نتایح مطلوبی که سال گذشته کسب کردیم امسال وضعیتمان بهتر خواهد شد؟ گفت: اگر در رقابت‌‌‌های امسال بهتر نشویم یعنی هیچ‌کاری نکرده‌‌ایم و نتایج گذشته یک اتفاق بوده است. ما باید هر سال رو به جلو حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که به مرحله دوم صعود کنیم. آن‌جا  شرایط تیم فرق می‌کند و  انگیزه‌ها برای رسیدن به مراحل بالاتر ارتقا پیدا خواهد کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان نخستین بازی خود در مسابقات لیگ جهانی را هم خرداد در ایتالیا برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار