مطهری‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

برگزاری گردهمایی اصلاح‌طلبان در 12 تیرماه/ اردوی تابستانی به منظور تشریح کنگره سالانه حزب در شهریور برگزار می‌شود

عضو حزب مردم‌سالاری از برگزاری گردهمایی اصلاح‌طلبان در 12 تیرماه خبر داد و جزئیات نشست فصلی حزب متبوعش را تشریح کرد.

"میرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئیات نشست فصلی حزب مردم‌سالاری که در روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: نشست مذکور با حضور اعضای شورای مرکزی، کمیته‌های مختلف و دبیران استانی و شهرستانی حزب مردم‌سالاری با بررسی موضوعات مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به گزارش‌های مطلوب از همایش‌های منطقه‌ای که تاکنون برگزار شده گفت: از میان 9 همایش منطقه‌ای که براساس تقیسیم‌بندی‌های جغرافیایی تاکنون برگزار شده، هفت همایش دیگر باقی‌مانده و تمامی فعالان حزبی در استان‌های مختلف در پی برگزاری آن هستند تا گزارش‌های لازم را به دفتر حزب در تهران ارسال کنند.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه دوازدهم تیرماه زمان برگزاری گردهمایی حزب است، گفت: این گردهمایی  با حضور همه طیف‌ها از جمله اصلاح‌طلبان مستقل برگزار و  تصمیمات لازم جهت هماهنگی‌های لازم با گروه‌های سایسی مختلف اصلاح‌طلب و مباحث مربوط به انتخابات اخذ خواهد شد.

مطهری‌نژاد ادامه داد: مقرر شد که اردوی تابستانی حزب در شهر گیلان و در شهریور ماه برگزار که در آن درباره برگزاری کنگره سالانه حزب در بهمن ماه  تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار