یکشنبه آغاز اجرای نخستین تئاتر در سالن استاد انتظامی / افتتاح رسمی پس از بهبودی ایشان

خاتمی مدیر روابط عمومی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از اجرای نخستین تئاتر در سالن استاد انتظامی از یکشنبه هفته آینده خبرداد.

خاتمی مدیر روابط عمومی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به اتمام عملیات طراحی و بازسازی منزل استاد انتظامی جهت تبدیل به موزه اظهار داشت: عملیات طراحی و بازسازی آن به پایان رسیده وهم اکنون آماده‌ی بهره برداری است.

وی با بیان اینکه طبق وعده‌های مسئولین این موزه باید در27 اردیبهشت ماه افتتاح می‌شده است بیماری ایشان را مهم‌ترین دلیل موکول نمودن این تاریخ به سوم خردادماه اعلام نمود و افزود: متاسفانه به دلیل عمل جراحی ایشان افتتاحیه در این تاریخ نیز منتفی شده و درزمان دیگری برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در ادامه با یادآوری موقعیت مکانی و ویژگی‌های ساختاری منزل استاد انتظامی افزود: این ملک در مساحتی به وسعت 451 متر مربع در بلوار اندرزگو واقع شده که بنای آن با متراژی معادل 538 متر هم‌اکنون توسط شرکت توسعه‌ی فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به یک مکان عمومی و فرهنگی تبدیل شده است.
خاتمی طراحی سه بخش موزه، کافی شاپ وسالن تئاتر را از ویژگی‌های شاخص این فضا فرهنگی عنوان کرد واظهار داشت: موزه شامل شهر فرنگ، تالار آیینه، گالری وتابلوی ثبت امضا و یادگاری است که درواقع در ساختمان اصلی این ملک واقع شده است.
ضمن اینکه کافی‌شاپی در پشت بام این فضا طراحی گردیده است.
*** اجرای نمایش در سالن استاد انتظامی از یک شنبه
 
وی از اجرای نمایش علی‌رغم افتتاح رسمی این فضای فرهنگی از یکشنبه هفته آینده در سالن تئاتر این مجموعه خبرداد وافزود: با توجه به اتمام عملیات طراحی و بازسازی منزل استاد انتظامی وتبدیل آن به یک مکان فرهنگی، کافی‌شاپ وسالن تئاتر این فضا با ظرفیت 96 صندلی  از یکشنبه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته‌ی شهرداری واعضای شورای شهر با کارگردانان پنج گروه نمایشی جهت اجرای نمایش دراین سالن تصریح کرد: ظرف امروز و فردا اسامی گروه نمایش منتخب عنوان خواهد شد.

خاتمی در پایان به ارائه لیست هفتاد نفری از هنرمندان تئاتر و موسیقی از سوی استاد انتظامی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: پس از بهبودی ایشان مراسم افتتاحیه رسمی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار