معرفی تبلت 12 اینچی سرفیس پرو 3 مایکروسافت

نسل جدید تبلت‌های سورفیس مایکروسافت معرفی شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، مایکروسافت با برگزاری یک رویداد اختصاصی در نیویورک به طور رسمی از تبلت Surface Pro3 رونمایی کرد، این محصول به یک صفحه نمایش 12 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 3:2 مجهز شده است، از نظر طراحی این تبلت دنبال رو مدلهای قدیمی تر سورفیس است با این تفاووت که ضخامت دستگاه به 9.1 میلیمتر کاهش یافته و مکان دکمه ی Start آن به سمت چپ صفحه نمایش منتقل شده است.



قدرت پردازشی سرفیس پرو توسط پردازنده های خانواده ی هسول تامین می شود، مایکروسافت ادعا کرده است که این باریک ترین تبلتی است که تاکنون با این پردازنده ها عرضه شده، کاربر می تواند هر کدام از مدل های مجهز به پروسسور های Core i3, Core i5 و Core i7 را سفارش دهد.



 این محصول هم اکنون به صورت پیش فروش قرار دارد و از تاریخ 20 ژوئن در امریکا و اواخر آگوست در سایر کشورهای جهان عرضه می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دو دوربین 5 مگاپیسلی، بلندگوهای HD، پورت USB3 و اسلات میکروSD  اشاره کرد، وزن این دستگاه حدود 800 گرم می باشد و قیمت آن از 800 دلار برای مدل پایه تا 2000 دلار برای گران ترین مدل متنوع است. مایکروسافت قصد دارد تا طیف وسیعی از لوازم جانبی مانند قلم Surface Pen و Type Cover را برای این محصول عرضه کند


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار