آخوندزاده: منتظر حضور رودکی در اردوی روز شنبه هستیم

سرمربی تیم ملی جودو گفت: با توجه به دعوت میراسماعیلی روی آنتن برنامه زنده از بازگشت رودکی به تیم ملی، منتظر حضور وی در مرحله جدید اردو هستیم.

مسعود حاجی آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اذعان داشت: آرش میراسماعیلی نایب رئیس و مدیر تیمهای ملی فدراسیون جودو روز 13 رجب مصادف با میلاد امام علی (ع) در یک برنامه زنده تلویزیونی از محمدرضا رودکی دعوت کرد تا به تیم ملی بازگردد اکنون ما منتظر هستیم تا در دور جدید تمرینات ما قبل از بازیهای آسیایی که از روز شنبه 3 خرداد آغاز می شود، این قهرمان سنگین وزن هم حضور یابد.

وی ادامه داد: درحال حاضر هیچ اطلاعی از شرایط رودکی ندارم وی باید در اردو حاضر شود تا نسبت به شرایطش برایش برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم ملی درخصوص برگزاری مسابقات انتخابی در روز نخست مرحله جدید اردوی تیم ملی بیان کرد: مسابقات انتخابی بین جودوکاران برگزار می شود تا محک خوبی برای شناخت ورزشکاران آماده باشد قصدمان این است که با نفرات بیشتری تمرین کنیم اما اگربرخی نتوانستند در انتخابی خود را نشان دهند مجبور هستیم که در خدمتشان نباشیم.

آخوندزاده که به تازگی از اردوی مشترک آنتالیا بازگشته است در انتها به تمرینات در این اردو هم اشاره کرد و گفت: تیم جودو ایران، تیم جوانی است و حضور در کمپ های بین المللی این چنینی و فراهم شدن امکان تمرین با قهرمانان بنام المپیک و جهان به تیم ما کمک می کند تا به خود باوری و پیشرفت برسیم، اردوی آنتالیا هم در سطح بسیار بالایی برگزار شد و طبق پیش بینی ما بسیاری از بزرگان جودوی دنیا در آن حاضر بودند ، جودوی ایران به این اردوهای بین المللی نیاز دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آخوندزاده ، جودو ، رودکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار