ملاقات خالد مشعل با معاون وزیر امور خارجه

در حاشيه برگزاري دومين نشست كميته مشترك سياسي ايران و قطر در دوحه، "حسين اميرعبداللهيان" و "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با یکدیگر ديدار کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛در حاشيه برگزاري دومين نشست كميته مشترك سياسي ايران و قطر در دوحه، حسين اميرعبداللهيان معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با یکدیگر ديدار نمودند.

در این ملاقات خالد مشعل با ابلاغ سلام به مقام معظم رهبري، رييس جمهور و وزير خارجه کشورمان از حمايت هاي جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و فلسطينتشکر و قدردانی کرد. وی همچنین ضمن قدردانی از نقش ارزنده سوريه در كمك به فلسطين، بر نقش مقاومت بعنوان مهمترين راهكار احقاق حقوق ملت فلسطين تاکید وإبراز اميدواری کرد که آشتي ملي در راستاي إحقاق حقوق مردم فلسطین تحقق یابد.

خالد مشعل با اشاره به سوء استفاده رژيم صهيونيستي از روند تحولات منطقه و تاکید بر اینکه بحران سوريه راه حل صرفا سياسي دارد نقش ايران را در موضوع سوريه، سازنده دانست و همكاري منطقه اي ايران ، تركيه و سعودي را مهمترين راه حلسياسي منطقه اي ارزیابی کرد و افزود: ما حمايت هاي بشار اسد و مردم سوريه از فلسطين را هيچگاه فراموش نمی کنیم و به قدرت حزب الله و گروههاي فلسطيني در محور مقاومت افتخار مي‌كنيم.

انتهای پیام/

برچسب ها: خالد ، مشعل ، عبدالهیان ، ملاقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۰۸:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
منم با آقا غلام موافقم اینها امتحان خودشونا راپس دادن .اگر بجای سوریه ما درگیر مشکل میشدیم اینها بازم بخاطر پول سعودی وقطری علیه ما میشدن .
Iran (Islamic Republic of)
غلام
۲۳:۳۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
اینها تادیروز اسد را میخواستند ازبین ببرند وحالا اسد آدم خوبی شده .اینها بازکفگیرشان به ته دیگ خورده که یادی ازایران کردند
آخرین اخبار