رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور:

مشکلی در پیاده سازی سیستم HIS نداریم/در راستای سیاستهای کلان نظام سلامت حرکت می‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از بسترسازی لازم برای اجرای سیستم HIS یک هفته قبل از پیاده سازی طرح تحول نظام سلامت خبرداد.

دکتر محسن عظیمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اولین دانشگاهی بودیم که در اجرای سیستم his مشکلی نداشتیم، اظهار کرد: his سیستمی برای پذیرش و ترخیص بیماران بطور الکترونیکی است که در نیشابور پیاده سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح تحول نظام سلامت نیازمند آگاه سازی مردم هستیم، افزود: آموزش و فرهنگسازی برای اجرای این طرح یکی از ضروریات است تا توقعات غیرواقعی بزرگ نشده و متناسب با امکانات موجود باشد.

 وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دغدغه بیماران باید خود بیماری باشد، خاطرنشان ساخت: طرح تحول نظام سلامت فرصتی برای تمامی دست اندرکاران دانشگاههای علوم پزشکی است تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و پیاده سازی هر چه بهتر سیاستهای کلان نظام سلامت گام بردارند. 

 
به گفته عظیمی‌نژاد نباید هزینه دولت سبب مصرف بی‌رویه شود، بلکه با استفاده بهینه از منابع و هزینه‌های اختصاص یافته باید بهترین خدمات را به مردم ارائه داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار