رستمیان در تذکر شفاهی:

بعضی ملاقات‌های خصوصی اولویت‌گذاری‌های پروژه‌های عمرانی را تغییر می‌دهد

نماینده مردم دامغان با بیان اینکه پروژه‌های ملی ارزش افزوده ملی دارند گفت: متأسفانه بعضی وقت‌ها برخی ملاقات‌ها و جلسات خصوصی اولویت‌گذاری‌های پروژه‌های عمرانی را تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: عدم اولویت‌گذاری در پروژه‌های ملی از سوی این وزارت‌خانه مشهود است، پروژه جاده‌‌ای و ریلی شمال به جنوب از راه‌های استراتژیک ترانزیتی کشور است و طبق کار کارشناسی در افق توسعه کشور است، اما نمی‌دانم چرا بعضی وقت‌ها برخی ملاقات‌ها و جلسات خصوصی این اولویت‌گذاری‌ها را تغییر می‌دهد.
 
وی ادامه داد: پروژه‌های ملی ارزش افزوده ملی دارند و نسبت به پروژه‌های منطقه‌ای و خدای ناکرده فردی ارجح هستند؛ لذا تقاضا دارم دولت منافع ملی را ارجح بداند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در خطاب به وزیر کشور گفت: متأسفانه آمایش سرزمین هنوز اجرایی نشده و سازگاری بین تعداد بیکاران و منابع عظیم ثروت کشور وجود ندارد، اگر این موضوع لحاظ شود قطعاً بیکاری و مهاجرت داخلی نخواهیم داشت.
 
رستیمان در ادامه نیز خطاب به وزیر صنعت گفت: متأسفانه بعد از هشت ماه هنوز اقدامی برای فعال‌سازی شهرک‌های صنعتی انجام نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار