در کمیسیون فرهنگی صورت گرفت

تنشریح برنامه‌ وزارتخانه‌های ورزش، فرهنگ و سازمان صدا و سیما برای تحقق اقتصاد مقاومتی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان، جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسوی‌مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: هریک از مسئولین به تفصیل برنامه‌های خود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ارائه دادند.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه عصر امروز (سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) کمیسیون متبوع خود اظهار داشت: در جلسه امروز آقایان گودرزی وزیر ورزش و جوانان، جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسوی‌مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما حضور پیدا کردند.   
 
وی ادامه داد: مطالبه کمیسیون از آقایان هنگام دعوت این بود که برنامه‌های دستگاه‌های متبوع خود را در سال ۹۳ در بحث اقتصاد مقاومتی مطرح کنند که هریک از مسئولین به تفصیل و در حد فرصت برنامه‌های خود را ارائه دادند که برنامه‌های خوبی است.   
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی تاکید کرد: کمیسیون انتظارش این است که اولا این دستگاه‌ها سریع‌تر پیوست فرهنگی خود را اعلام کنند و ثانیا اگر بخواهند این برنامه‌ها محقق شود، اولا باید با آسیب‌شناسی همراه باشد، به معنی اینکه هر مسئولی در دستگاه خود آسیب‌ها را شناسایی و سپس برای رفع آن‌ها برنامه ریزی کند.   
 
طاهری تصریح کرد: تحقق این برنامه‌ها زمانی خواهد بود که مدیران خودشان در عمل برای دیگران الگو قرار بگیرند، چرا که اگر عمل مدیران خلاف برنامه باشد، قطعا اثر نخواهد داشت.   
 
وی افزود: انتظار داریم دستگاه‌ها در تبلیغ آنچه که اعلام کرده‌اند تبلیغاتشان قانع کننده باشد، یعنی مردم آنچه که از برنامه‌های این دستگاه‌ها می‌بینند قانع شوند که این برنامه‌ها مفید و ضروری است، چرا که در غیر این صورت نتیجه نمی‌دهد، ضمن آنکه اطلاع رسانی‌ها هم باید کامل و گسترده باشد.   
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی در پایان خاطرنشان ساخت: کمیسیون فرهنگی در سال ۹۳ یکی از برنامه‌های جدی خود را نظارت بر این برنامه‌های ارائه شده به کمیسیون قرار خواهد داد تا ان شاء الله شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در این دستگاه‌ها باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار